پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۴۸۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
وزیر آموزش و پرورش درگذشت «سرباز معلمان» در اثر سانحه رانندگی را تسلیت گفت.
شعار سال: به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اتوبوس حامل «سرباز معلمان» در مسیر جاده استان یزد، دچار سانحه شد؛ قرار بود این سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی، در عرصه تعلیم و تربیت دوران سربازی خود را سپری کنند.

محسن حاجی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی در گذشت سرباز معلمان را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت محسن حاجی میرزایی آمده است: سانحه تلخ واژگونی اتوبوس در مسیر دهشیر یزد و درگذشت سرباز معلمان عزیز موجب تأثر و تأسف گردید. این سربازان با انگیزه و مشتاق، «معلمی» را برای خدمت به کشور انتخاب کرده و در این مسیر عازم دوره آموزشی سربازی خود بودند تا پس از آن در عرصه تعلیم و تربیت، معلمان توانمند نظام آموزشی کشور باشند.
 
 
تسلیت وزیر آموزش‌وپرورش برای درگذشت سرباز معلمان

وی همچنین آورده است: این ضایعه و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای آن مرحومان، غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم.

با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه، روز پنج شنبه اتوبوس حامل سربازان که از سیستان و بلوچستان برای فراگیری آموزش نظامی راهی شیراز بود، در محور یزد - دهشیر به علت نقص فنی و اصابت با یک دستگاه تریلی متوقف برخورد می‌کند. در پی این سانحه ۵ سرباز معلم جان باخته و ۱۰ نفر مجروح می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر: ۴ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۸۱۵۲۰، www.irna.ir/news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین