پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
عیسی کلانتری در پاسخ به انتقادات بعمل آمده در خصوص شیوه نشستنش بیان داشته که همیشه همین طوری می‌نشینم. چرا باید عذرخواهی کنم؟ این حرف‌های مزخرف را خبرنگاران در می‌آورند! در پاسخ به یک جمله اکتفا می‌شود. درست صحبت کن پیرمرد و مودبانه بنشین آقای کلانتری.
شعار سال: در اینکه کلانتری‌ها و امثال او بواسطه عملکرد مدیریتی خود در جمهوری اسلامی باید حساب کشی شوند و حساب پس بدهند، شکی نیست. اینکه بواسطه یک آشنایی با مرحوم هاشمی، فردی بالا کشیده شود و به مکنتی برسد و حالا ادعای خان و خان بازی و بزرگ منشی و ریز می‌بینمت و ...، داشته باشد، جای سوالات فراوان است.

آیا یک تحصیل کرده دانشگاهی با سال‌ها سابقه مدیریتی و آشنایی با انواع تشریفات، با لنگ‌های باز روبروی چند آقا و خانم داغدار بنشیند و بگوید که همیشه این طور می‌نشستم، درست است؟

درست صحبت کن پیرمرد و مودبانه بنشین آقای کلانتری
 
درست صحبت کن پیرمرد و مودبانه بنشین آقای کلانتری
عیسی کلانتری می‌گوید این حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما در می‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟

آقای کلانتری خبرنگاران حاضرند بشکل داوطلبانه هزینه حضور شما در یک دوره آموزشی دو ساعته برای درست نشستن را بپردازند، حاضرید در این کلاس آموزشی حضور داشته باشید؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین