پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
دکتر غلامحسین حسینی نیا، دانشيار و رييس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از جمله مدیرانی است که از قابلیت های بالایی جهت حضور در دولت سیزدهم بواسطه اصول و شاخص های مطرح در انتخاب اصلح و شایسته سالاری برخوردار می باشد. شایسته سالاری در انتخاب وزرای کابینه سیزدهم با توجه به چالش های خاص این دولت ، یک ترجیح یا یک اولویت نبوده و نوعی الزام است . تاثیرگذاران بر انتخاب کابینه باید توجه داشته باشند که در این دولت ضرورت دارد مدیرانی انتخاب شوند که کارآمدی، روحیه جهادی، جوان و از "شایستگی " و " تخصص" بالا برخوردار باشند.
شعار سال: این روز‌ها گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب وزرای کابینه دولت سیزدهم به اوج خود رسیده است. هر چند رییس جمهور منتخب رسانه‌ها را از گمانه زنی در این خصووص بر حذر داشته لیکن هم اینک دامنه این لیست‌ها به خبرگزاری‌های رسمی و روزنامه‌های معتبر رسیده و هر روز فهرست‌های جدیدی منتشر می‌شود. صرف نظر از اینکه این لیست‌ها چقدر با واقعیت عجین است ولیکن نگرانی‌هایی را در جامعه ایجاد نموده است. این لیست‌ها عمدتا همان نیرو‌های سیاسی و وابسته به احزاب و گروه‌های سیاسی بوده که بعضا هم در دولت‌های قبل مصدر امور بوده و امتحان خوبی پس نداده اند. نگرانی از اینکه نیرو‌های شایسته و متخصص که کمتر وارد بازی سیاسی احزاب و گروه‌ها شده اند و در عین حال از ویژگی‌های مورد نظر رییس جمهور منتخب نظیر کارآمدی، روحیه جهادی، جوان و از "شایستگی " و " تخصص" بالایی دارند نادیده گرفته شوند. امید است چنانچه رییس جمهور محترم منتخب بیان نمودند در عمل، زمینه برای دیده شدن این افراد فراهم و کشور بتواند در این برهه حساس از حداکثر توانایی مدیران با ویژگی‌های گفته شده بهره‌مند شود.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
دکتر حسین نیا عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین