پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه معادن تحت عناوین جعلی و با رانت به برخی‌ها سپرده شود یقیناً زمینه را برای فساد آماده کرده و موجب پسرفت توسعه اقتصادی می‌شود.
شعار سال: مهرداد گودرزوند چگینی امروز با اشاره به طرح اخیر آزادسازی هزاران نقطه از پهنه‌های اکتشافی و معدنی کشور ازجمله در جیرنده شهرستان رودبار، اظهار کرد: معادن از اساسی‌ترین عوامل توسعه اقتصادی هستند که با فعال شدن آن‌ها بدون شک اشتغال و توسعه زیرساخت‌ها را به دنبال دارد.
وی با تأکید بر اینکه هر نوع واگذاری و آزادسازی در کشور باید بر مبنای اهلیت باشد، افزود: معنای اهلیت در واگذاری صرفاً داشتن تمکن مالی نیست بلکه باید معادن به‌صورت شفاف و قانونی به افراد صاحب فن و تخصص واگذار شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادن باید توسعه محور و کمک به اقتصاد کشور کند، گفت: اینکه معادن تحت عناوین جعلی و با رانت به برخی‌ها سپرده شود یقیناً زمینه را برای فساد آماده کرده و موجب پسرفت توسعه اقتصادی می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه معادن باید در دست کسانی باشد که منافع مردم و اقتصاد کشور را تأمین کنند، بیان کرد: به دست گرفتن منافع غنی معادن در واگذاری‌های غیرقانونی و غیر شفاف یقیناً برخلاف منافع مردم و توسعه اقتصادی است و مجلس بدون شک با این موضوع برخورد می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۷۱۰۳۷، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین