پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرده وزیر بهداشت قبول کرده تا اعضای این نهاد صنفی با اولویت «پر ریسک، ریسک متوسط و ریسک پایین» علیه کرونا به صورت رایگان واکسینه شوند. در ادامه باخبر شدیم که برای واردات واکسن کرونا، بعضی از سازمان‌ها و نهاد‌های مدنی مثل اتاق بازرگانی، تقاضا کردند، ولی با آن درخواست‌ها هم مخالفت شد».
شعار سال: رییس نظام مهندسی: ستاد ملی مقابله با کرونا با درخواستمان برای واردات واکسن کرونا جهت استفاده اعضا مخالفت کرد.

احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرده وزیر بهداشت قبول کرده تا اعضای این نهاد صنفی با اولویت «پر ریسک، ریسک متوسط و ریسک پایین» علیه کرونا به صورت رایگان واکسینه شوند.

خرم گفته که «حدود یک ماه قبل درخواست کردیم که دولت مجوز واردات واکسن کرونا را به سازمان نظام مهندسی بدهد تا این سازمان بتواند واکسن وارد کند و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد تا تزریق کند.
در ابتدا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در این باره اقدام کرد، ولی ستاد ملی مقابله با کرونا جواب منفی داد.

در ادامه باخبر شدیم که برای واردات واکسن کرونا، بعضی از سازمان‌ها و نهاد‌های مدنی مثل اتاق بازرگانی، تقاضا کردند، ولی با آن درخواست‌ها هم مخالفت شد».
 
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی، ۵۵۰ هزار نفر اعضای این سازمان هستند که همراه همسرانشان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر می‌شوند و با این حساب ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن لازم است.

خرم می‌گوید «پر ریسک‌ها شامل ۱۰۰هزار نفر می‌شوند که به‌علاوه همسرانشان به ۲۰۰هزار نفر می‌رسدو قرار شد به محض اینکه ما لیست دادیم، دستور تزریق واکسن داده شود و مجانی هم باشد». / سازمان نظام مهندسی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین