پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
اینکه به شکلی سلیقه‌ای و به دور از نگاه سیاست گذارانه اقدام به تصمیم گیری در خصوص واردات یا عدم واردات واکسن کرونا شده، جای، اما و اگر فراوان دارد. از کلیه مدیران ارشد، سیاسیون و اهالی رسانه درخواست می‌کنیم که وارد بازی‌های این گروه‌ها نشده، تا برعلیه مدیران هر دو وزارتخانه شکایت حقوقی صورت پذیرد. باید بفهمند که اینجا جمهوری اسلامی است و حاکمیت قانون وجود دارد.
شعار سال: دستیار وزیر امور خارجه به اظهارات اخیر علیرضا زالی - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران - در مورد کوتاهی وزارت خارجه و برخی از سفارتخانه‌های ایران در ارتباط با خرید واکسن کرونا، واکنش نشان داد.

رضا زبیب در صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت: «‏کاری به نادرستی فاحش برخی آمار‌ها در این مصاحبه ندارم، اما ‎خردِناب می‌گوید هرکس درحوزه صلاحیت خود حرف بزند و هر نهادی یک سخنگو داشته باشد.

برای تامین ‎واکسن، پیشگام و در کنار وزارت بهداشت بوده و خواهیم بود.

سخن کان از سر اندیشه ناید

نوشتن را و گفتن را نشاید».

بر اساس این گزارش اظهارات روز چهارشنبه علیرضا زالی در جمع خبرنگاران، با واکنش وزیر امور خارجه نیز مواجه شده بود و ظریف پاسخ به این اظهارات را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

ظریف نوشت: کدام وزیر واکسن اسپوتنیک را در سفرش از روسیه گرفت؟ چه کسانی به او حمله کردند و او سکوت کرد و کار را ادامه داد؟ کدام دستگاه به مهمترین تامین کننده خارجی واکسن کشور هر روز حمله می‌کند؟ چه وزیری مجبور است از حیثیت خودش هزینه کند و برای مصالح مردم عزیز ایران حرف‌های دوستان را رفع و رجوع نماید؟ کدام دستگاه تا امروز خرید و اهدای بیش از ۲۴ میلیون واکسن خارجی را تمهید کرده و واردات انبوه و مستمر را در هفته‌های آینده مذاکره و نهایی کرده است؟ بیشتر دستگا‌ها و مواد اولیه تولید واکسن داخلی را کدام وزارت خانه تامین و وارد کرد؟ کدام وزیر تولید مشترک واکسن کوبایی با پاستور را در سفرش به کوبا در پاییز سال گذشته کلید زد؟ چرا این قدر زمان تلف شد؟ کدام دستگاه پروفورمای ورود ۲۰ میلیون واکسن از اروپا را رد کرد؟ باز هم بگویم؟

حالا عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات زالی و ظریف، نوشته است که اظهارات هر دو علیه وزارت بهداشت بوده است.
 
به دعوای شما کاری نداریم، تکلیف تان را دادگاه مشخص می‌کند

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۸۹۲۶۱، www.pana.ir

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برترین ها، تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۴۴۴۰۳، www.bartarinha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین