پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
نماینده شادگان فریاد می‌زند که رئیس دولت و جهانگیری باید به مجلس بیایند و در مورد خوزستان توضیح دهند. مولوی نماینده آبادان می‌گوید که خوزستان دارد له می‌شود. روحانی مصداق دقیقی از بی عهدی به خوزستان است، او باید از آه مادران خوزستانی و اشک عشایر بترسد. آقای قالیباف مجلس جای قصه گویی نیست.
شعار سال: مولوی نماینده آبادان در مجلس در گفت: آقای قالیباف مجلس جای قصه‌گویی نیست. گزارش کار وزارت نیرو به درد خودش می‌خورد. صادرات برق را انحصاری کردید. همه تقصیر را گردن طبیعت انداختید. کمی هم از سوءمدیریت خود بگویید. تا جایی که مردم بوی فتنه را احساس کردند. روحانی مصداق دقیقی از بی‌عهدی به خوزستان است.

ناصری نژاد، نماینده شادگان در مجلس گفت: رئیس دولت و جهانگیری باید به مجلس بیاید و در مورد خوزستان توضیح دهد. ۵ میلیون نخل در شادگان در حال نابودی است. آقایان سران قوا بنشینید و اوضاع خوزستان را حل کنید.
 
تعداد بازدید : 13
تعداد بازدید : 16

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۱۵۱۵۲، ۶۱۵۱۴۸ www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین