پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
محمد دادکان گفت:بعضی‌ها فکر می‌کنند در مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی آن کسی که برنده شد فلانی بود یا فلانی بازنده. نه! بازنده اصلی صداوسیماست. بازنده اصلی آن مجریانی هستند که می‌آیند آن حرف‌هایی که هیچ ارزشی ندارد می‌زنند. البته مجری هم تقصیری ندارد. مدیر یادش می‌دهد. آن برنامه‌ریز، کارگردان و آن کسانی که پشت صحنه هستند به مجریان می‌گویند این حرف‌ها را بزنید.
شعارسال: پیغمبر خدا کسانی که در جنگ آدم می‌کشتند را به ازای سوادآموزی به مسلمانان آزاد می‌کرد. دین ما این را می‌گوید. نه اینکه یک نفر دوست ندارد برای ما بازی کند و از ایران رفته بیاییم او را بزنیم و بکوبیم و له کنیم. اصلا دین ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. ماکزیممش این است که بی‌تفاوت بگذریم.

تازه یک علامت سوال بزرگ هم این وسط هست. چه کسی باعث شده آن‌ها بروند؟ همین‌هایی که امروز سرکارند همه ورزشکاران را فراری دادند. ۳۴ ورزشکار ایران از این مملکت رفتند. یا ترک تابعیت کردند یا پناهنده شدند. کی باعث شد این‌ها رفتند؟ کی رفت سراغ‌شان؟ همه این‌ها خطاکار بودند رفتند؟ در تاریخ ثبت شده که همین خانم علیزاده چهار سال پیش کیمیای ایران بود. بانوی اول ایران بود. چه و چه و چه بود.
 

در جریان بازی کیمیا علیزاده بازنده اصلی صداوسیماست
 
شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۴۰۵۸۶، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
چه چیزهایی باعث می‌شود ورزشکاران، و هنرمندان و خیلی از مردم از ایران بروند و یا در فکر رفتن باشند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین