پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان (بر اساس ظرفیت پذیرش تعیین‌شده) اعلام شد.
شعارسال: اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان در سامانه Azmoon.medu.ir منتشر شده است.

بر این اساس، پذیرفته شدگان می‌توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir ثبت نام الکترونیکی خود را در مدرسه پذیرفته شده، انجام دهند.

پیش از این الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در مصاحبه با صدا و سیما گفته بود: بیش از ۱۴۹ هزار و ۴۳۷ نفر در آزمون پایه هفتم شرکت کرده بودند که اسامی ۱۷ هزار و ۶۳۷ نفر پذیرفته شده روی سامانه قرار گرفته است.
 
 
پذیرفته‌شدگان آزمون سمپاد اعلام شدند
 

هم‌اکنون سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر، صادر کرد:

به اطلاع داوطلبان گرامی پذیرفته نشده در آزمون‎‌های ورودی دبیرستان‎‌های دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان می‌رساند؛ امکان ثبت درخواست مشاهده پاسخ برگ قرائت شده از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰، در سامانه azmoon.medu.ir فراهم است و داوطلبان می‌توانند در تاریخ اعلام‌شده به سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مشاهده پاسخ برگ قرائت شده برای متقاضیان از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰، در سامانه امکان‌پذیر است و به صورت هم زمان، امکان ثبت‎ درخواست‌های تجدیدنظر در سامانه فراهم خواهد بود.

نتایج بررسی درخواست‌ها حداکثر تا هفته دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

شایان ذکر است؛ با توجه به شرایط خاص همه‌گیری کرونا در کشور و به منظور رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی تمامی فرایند‌های پاسخ گویی درخصوص آزمون‎‌ها تنها از طریق سامانه امکان‎‌پذیر می‎‌باشد. لذا، از هرگونه مراجعه حضوری، مکاتبه و ... جداً خودداری کنید.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۴۸۸۸۲، tasnimnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین