پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
نماینده مجلس دهم گفت: دولت جدید هرگز مدعی اصولگرایی نیست و معتقد است که یک جریان انقلابی تحول خواه هستند، بنابراین با این تحلیل باید شاهد یک جبهه بندی‌های تازه‌ای از نیرو‌های سیاسی باشیم.
شعار سال: سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس دهم با اشاره به احتمال تشکیل حزبی اصلاح طلب توسط علی لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی فرد تشکیلاتی و سیاسی است و در عرصه سیاسی فعالیت خواهد داشت.

او ادامه داد: مشی آقای لاریجانی یک مشی اعتدالی است و نمی‌تواند او را منتسب به جریان اصلاح طلب و یا اصولگرا دانست. یعنی هم با اصولگرایان و هم با اصلاح طلبان ارتباط خوبی دارد. البته او ارتباط خوبی با دولت روحانی داشت و حمایت هم کرد از دولت؛ اما من به شخصه مشی اصلاح طلبی از او شاهد نبودم.

نقوی حسینی افزود: بعید می‌دانم که لاریجانی بخواهد در مجموعه اصلاح طلبان قرار بگیرد، زیرا او خودش یک منش و شخصیت مستقل دارد؛ بنابراین معتقدم به نوعی حرکت نخواهد کرد که اصلاح طلبان در جبهه او قرار بگیرند و یا او در جبهه اصلاح طلبان قرار بگیرد.

نماینده مجلس دهم در پایان تاکید کرد: البته با روی کار آمدن دولت جدید و رویکرد انتخاباتی اخیر مردم در عرصه سیاسی باید شاهد یک آرایش جدیدی از نیرو‌های سیاسی باشیم. همانطور که دولت جدید هم هرگز مدعی اصولگرایی نیست و معتقد است که یک جریان انقلابی تحول خواه هستند، بنابراین با این تحلیل باید شاهد یک جبهه بندی‌های تازه‌ای از نیرو‌های سیاسی باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۳۹۸۲، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین