پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه حاکمیت ایجاد زمینه و بستر‌های جدید جهت تحقق حداکثری و روزآمد ⁧‫برای مردم⁩ در تصمیم‌سازی است.

شعار سال:  علی خضریان  در خصوص راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ⁧‫تعامل با مردم اظهار کرد: جمهوری اسلامی⁩، بزرگترین تجلی سیستماتیک دین در عرصه سیاسی اجتماعی است که به ید توانا و الهی ⁧‫امام خمینی⁩ (ره) و حضور مجاهدانه ⁧‫مردم⁩ در میدان عمل، تحقق عینی یافت و آنچه این هدیه الهی را بیش از پیش تقویت می‌کند، حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.
 
وی افزود: ‏سابقه نقش مردم در ⁧‫انتخابات⁩ بهترین نمود این حضور حماسی و تصمیم‌ساز است؛ اما توقف در ایفای نقش الهی در این قالب، به نوعی محصور کردن صاحبان اصلی انقلاب در تعیین سرنوشت خود است؛ لذا وظیفه حاکمیت ایجاد زمینه و بسترهای جدید جهت تحقق حداکثری و روزآمد ⁧‫برای مردم⁩ در تصمیم‌سازی است.
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  ‏واقعیت این است که ساز و کارهای کنونی و روندهای فعلی، جوابگوی این مسأله نبوده و بازتعریف و بازطراحی آن با توجه به ابزارهای ارتباطی نوین که زیرساخت ⁧‫ارتباطات اجتماعی⁩ جدید را ایجاد کرده‌اند می‌توانند گره‌گشای این موضوع باشند.
 
خضریان خاطرنشان کرد: ‏بنابراین بر آن شدیم با استعانت از خداوند متعال و در راستای بهبود کمی و کیفی نقش تصمیم‌سازی مردم در عرصه قانونگذاری و نظارت در ⁧‫مجلس⁩، با راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ⁧‫تعامل با مردم⁩ ⁧‫ایران، ⁩ زمینه‌ساز یک ارتباط مستمر برای تأثیر مستقیم مردم خارج از محدوده انتخابات فراهم شود.
 
وی ادامه داد: ‏قطعا این کار شروعی کوچک در مسیری پیچیده برای بهبود وضعیت ⁧‫حکمرانی عادلانه⁩ در سطح نمایندگی مردم است که نیازمند توجه مردم و دلسوزان انقلاب -خصوصا نخبگان حوزوی و دانشگاهی- جهت همکاری و تعامل در قالب این سامانه می‌باشد تا بتوانیم «تعاونوا علی البر و التقوی» را به قدر وسع اجرایی کنیم.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا ، تاریخ انتشار:  15 آبان  1400، کدخبر: 533461، www.imna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین