پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
ابتلای کودکان به کرونا درحالی در کشور افزایش یافته است که به جز تهران ۴ استان خراسان رضوی، مازندران، فارس و همدان پیشتاز بستری کودکان هستند.
شعارسال: رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع) تهران در پیک پنجم کرونا مراجعه کودکان به بیمارستان‌ها افزایش دوبرابری داشته است. گرچه در موج نخست کرونا نه تنها کودکان که ابتلای افراد جوان هم احتمال کمی داشت، اما از تیر سال گذشته اعلام شد، موج دوم کرونا می‌تواند کودکان را درگیر کند.

در یک سال گذشته و با آمدن و رفتن موج‌های مختلف کرونا بر میزان ابتلای کودکان و حتی نوزادان به ویروس کرونا افزوده شد و کار تا جایی پیش رفت که حالا در موج پنجم با بستری پرتعداد و مرگ کودکان نسبت به پیک‌های قبلی مواجهیم. آنطور که در اخبار آمده است، بیمارستان مسیح‌دانشوری تهران و بیمارستان‌های مشهد روزگار خوبی در بخش کودکان ندارند.

سویه دلتا جان کودکان را به‌راحتی می‌گیرد و حتی اگر منجر به مرگ نشود، آنطور که پزشک متخصص بیمارستان مسیح‌دانشوری گفته است در یک هفته می‌تواند ۴ کیلوگرم از وزن کودکی ۷ ساله را برباید و به او صدماتی جبران‌ناپذیر بزند.

مهدیار سعیدیان می‌گوید: بیمارستان‌های تخصصی کودکان پر است از کودکان، نوزادان و شیرخوارانی که مبتلا به نوع پیشرفته کوویدـ ۱۹ هستند و این مسئله به‌دلیل رعایت نکردن و بی‌توجهی به توصیه کارشناسان بوده است.
 
افزایش دو برابری مراجعه کودکان به بیمارستان‌ها

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین