پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
سخنگوی سازمان غذا و دارو  از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در نقطه اوج پیک پنجم کرونا خبر داد و گفت: ما همچنان به نقطه اوج خیز پنجم در کشور نرسیده‌ایم و بنابراین انتظار افزایش تعداد بیماران را خواهیم داشت.
شعار سال: کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: در شرایط پیک پنجم که شیب بیمار سازی کشور فعال است روند صعودی را طی می‌کنیم و نکته حائز اهمیت این است که ما همچنان به نقطه اوج خیز پنجم در کشور نرسیده‌ایم و بنابراین انتظار افزایش تعداد بیماران را خواهیم داشت.

او افزود: از همکارانمان خواهشمندیم که در تجویز دارو‌های خاص کرونا توجه بیشتری داشته باشند تا در تامین این دارو‌ها دچار مشکل نشویم.

جهانپور بیان کرد: ما هیچ نظارتی و کنترلی روی بازارسیاه نداریم بنابراین باید از خرید دارو‌های جعلی خودداری کنیم.

او گفت: ما روزانه تقریبا ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق می‌شوند البته باید گفت که در برخی روز‌ها رکورد تزریق ۶۴۶هزار دوز را هم داشته ایم و خوشبختانه ظرفیت ارتقاء به ۸۴۰ هزار دوز به یک میلیون دوز را خواهیم داشت. اما در چنین شرایطی باید مطمئن شویم که حداقل برای دو هفته در انبار‌های کشور واکسن خواهیم داشت.

او بیان کرد: هر چه ذخیره واکسن ما بیشتر شود می‌توانیم دوز تزریقی روزانه را نیز افزایش دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۵۴۱۲۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین