پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۵۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا روز سه‌شنبه مجوز‌های عمومی برای دسترسی دانشجویان ایرانی به خدمات آموزشی در آمریکا صادر کرد.
شعار سال: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز سه‌شنبه (۲ شهریور) مجوز‌هایی مشروطی را برای دانشجویان ایرانی برای استفاده از خدمات آموزشی این کشور صادر کرد.

بر اساس مجوز صادر شده که در وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر شده، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آمریکا از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۰ شهریور) به مدت یک سال این مجوز را خواهند داشت که با در نظر گرفتن شرایطی، به دانشجویان ایرانی که در ایران ساکن هستند یا آنکه در خارج ایران بوده، اما مقیم ایران به شمار می‌آیند و همچنین واجد شرایط رواید دانشجویی هستند، خدمات آموزش آنلاین و نرم‌افزار‌هایی در سطوح بالاتر از کارشناسی ارائه دهند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در این مجوز هشدار داده است که بر اساس این مجوز عمومی اجازه صادرات یا صادرات مجدد هرگونه خدمات یا نرم افراز به دولت ایران یا هر فردی که اموال او مسدود شده باشد، وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۶۰۳۰۰۰۰۳۶، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین