چنان ژست حمایت از حقوق شهروندان را گرفته که اگر کسی ایشان را نشناسد، واقعا ممکن است باورش کند. چند بار در خصوص شکایات مردم از شرکت مخابرات شنیدی و گزارش گرفتی؟ چند صد هزار ناله شهروندان را شنیدی و به روی مبارک نیاوردی؟ واقعا گندکاریها و بی مسئولیتیهای شرکت محابرات تا کی باید در این کشور باعث رنجش مردم شود و امثال تو، بی تفاوت باشید و گزارش بهبود بدهید. از خودت حجالت بکش آقای آذری جهرمی
شعار سال: آذری جهرمی در آخرین ساعات وزارت خود، در پستی اینستاگرامی نوشت: پیامکها در کنار شبکههای اجتماعی، پنجره ارتباط مستقیمی بین شما و من بود. گزارش فوق از آمار دستورات شما از طریق کانال پیامکی است که تلاش کردم عمده آنها را پیگیری کنم. بر اساس فهرست منتشر شده از سوی آذریجهرمی بیشتر میزان پیامهای ارسالی به وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به شکایت از اپراتورها اختصاص دارد و پس از آن به ترتیب پیامهایی با مضامین حال و احوال دوستانه مردمی، درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت، شکایت و انتقاد از خدمات پستی، درخواست اشتغال، شکایت از عملکرد همکاران، خدمات پست بانک، دولت الکترونیک، اشکالات گیمرها و درخواست مساعدت از سوی همکاران در رتبههای بعدی قرار دارند.
وی در ادامه تصریح کرد: از فردا مسوولیت بنده به عنوان وزیر ارتباطات خاتمه خواهد یافت، اما همچنان کانال ارتباطی ما با هم باز خواهد بود و رفاقتها همچنان ادامه خواهند داشت.
مطابق گزارش منتشرشده از سوی آذری جهرمی، ۶۱ هزار و ۲۴۵ پیام از آذرماه سال ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰، از طریق پیامک ارسال شده است. از این تعداد پیامک، ۲۲ درصد مربوط به شکایت از اپراتورها بوده است. ۱۸ درصد پیامها مربوط به درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت، ۱۵ درصد مربوط به شکایت و انتقاد از خدمات پستی و ۱۵ درصد مربوط به درخواست اشتغال بوده است.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۷۹۲۷۰۸، donya-e-eqtesad.com