پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
معاون بین‌الملل دانشگاه تهران از بررسی همکاری‌های علمی و فرهنگی این دانشگاه با دانشگاه پوترای مالزی خبر داد.

شعار سال: محمد قهرمانی معاون بین الملل دانشگاه تهرانگفت: در این دیدار با توجه به ضرورت تبادلات فرهنگی و ظرفیت‌های بالای همکاری از جمله مبادلۀ تجارب ناظر بر اقتصاد اسلامی، و نیز آموزش زبان و ادبیات فارسی و اشاره به اولین نشست مشترک همکاری‌های علمی و فرهنگی میان این دو کشور تاکید شد.

وی ادامه داد: باتوجه به جایگاه و قدمت دانشگاه تهران و پیشرو بودن در تحولات علمی و فرهنگی و ذکر این نکته که دانشگاه تهران اولین انتخاب دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران است، از علاقه‌مندی هیأت مالزی به توسعه همکاری‌ها استقبال شد.

معاون بین الملل دانشگاه تهران تصریح کرد: در این دیدار دانشگاه تهران اعلام آمادگی در زمینه گسترش همکاری‌ها در زمینه تبادل استاد و دانشجو و به‌ویژه در بارۀ اعطای مدرک مشترک (Dual Degree) را دارد.

قهرمانی یادآور شد: اعضای هیأت آلمانی نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در دانشگاه تهران، این دیدار را فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه و توسعه همکاری های علمی بسیار مناسب ارزیابی کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 17 آبان 95 ، کد مطلب: 5850813: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین