پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
مدیرعامل شرکت رشت الکتریک گفت: این مجموعه بعد از حدود ۱۸ سال تعطیلی، در ۵۰ روز آینده راه اندازی می‌شود.
شعارسال: رضا امیدوار تجریشی، مدیرعامل شرکت الکتریک ایران - رشت با تقدیر از اهتمام ویژه دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان گیلان برای کمک به راه اندازی هرچه سریع‌تر این شرکت گفت: این شرکت پس از ۱۸ سال تعطیلی، در سایت شهر صنعتی رشت مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

او افزود: شرکت الکتریک ایران - رشت بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و پس از احاله‌ای که توسط قوه قضاییه صورت گرفت، به صندوق بازنشستگی کشور برگشت.

مدیرعامل رشت الکتریک با بیان اینکه این شرکت در بدو تأسیس و در حین انجام فعالیت در حوزه صنایع برقی و الکتریکی فعالیت می‌کرد، اظهار داشت: این صنعت جزء صنایعی است که همیشه بایداز نظر فناوری و ماشین آلات به روز باشد.

تولید کلید و پریز‌های هوشمند در کوتاه مدت و برد‌های پیشرفته در بلندمدت

امیدوار با اشاره به اینکه در فاز اول شرکت رشت الکتریک بحث تولید و مونتاژ محصولات سریع فروش راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: توافقات اولیه با یکی از واحد‌های فناور انجام شده است و تولید کلید و پریز‌های معمولی و هوشمند از نخستین محصولات این شرکت خواهد بود.

او از بازسازی شرکت الکتریک ایران - رشت در ۴۰ روز آینده خبر داد و گفت: ورود دستگاه خط تولید نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت الکتریک ایران - رشت تصریح کرد: تولید برد و مادربرد‌های پیشرفته و دوربین‌های مداربسته را نیز در برنامه بلند مدت داریم که در این خصوص با چند واحد فناور و دانش بنیان رایزنی شده است.

راه اندازی سامانه جذب نیروی کار در الکتریک ایران - رشت

امیدوار تجریشی با بیان اینکه در هفته آینده سایت اولیه شرکت الکتریک ایران - رشت راه اندازی می‌شود، گفت: قسمتی از این سایت برای دریافت رزومه نیرو‌های جوان بومی برای اشتغال در شرکت آغاز به کار می‌کند.

او افزود: در قسمت دیگر این سایت نیز فکر، برنامه و ایده‌های نوآورانه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان متخصص استان گیلان جمع آوری و در کمیته علمی و فناوری شرکت بررسی و سپس ایده‌های برتر برای سرمایه گذاری انتخاب می‌شوند.

راه اندازی اولیه شرکت رشت الکتریک در ۵۰ روز آینده

مدیرعامل رشت الکتریک در خصوص زمان راه اندازی این شرکت اظهار داشت: این مجموعه حدود ۲۰ سال تعطیل بوده و از حق انشعاب آب، برق، گاز و ... محروم است.

امیدوار با بیان اینکه شرکت با مسائل حقوقی و قضایی هم مواجه بوده است، ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی این پروسه شتاب گرفته و در هدف‌گذاری ما است که تا ۵۰ روز آینده راه اندازی شود.

دستگاه‌های قدیمی رشت الکتریک به کمک دستگاه قضا رفع توقیف می‌شود

او با اشاره به اینکه علاوه بر ماشین آلاتی که خریداری می‌شوند ماشین‌آلاتی که به کمک دستگاه قضا رفع توقیف می‌شود نیز جهت بازسازی در کارخانه مستقر می‌شوند، تصریح کرد: طرح‌های توجیهی آماده است و تأمین مالی این پروژه از طریق صندوق بازنشستگی صورت می‌گیرد.

رشت الکتریک بعد از ۱۸ سال کارش را شروع می‌کند
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۷۸۸۸۱۹۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین