پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تاکید کرد که پیروان سایر مذاهب در ایران در بهترین شرایط مسالمت آمیز قرار دارند.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در جمع عالمان و اندیشمندان اسلام و مسیحیت گفت: مطمئنم این نشست، علمای اسلام و مسیحیت را در دین اسلام و مسیحیت به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند و من به عنوان نماینده رییس جمهور برای پیگیری اهداف این نشست در این‌جا حضور پیدا کرده‌ام.

وی ادامه داد:‌ من رابطه بسیار خوبی با علمای سایر اقلیت‌ها دارم و خوشبختانه مشکل مهمی در ایران در این خصوص وجود ندارد. پیروان سایر مذاهب در ایران در بهترین شرایط مسالمت آمیز قرار دارند و تعمیق و استمرار این فرهنگ از نخستین روزهای انقلاب اسلامی در ایران وجود داشته و رهبران ما امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: استمرار آن فرهنگ نیز بهترین عامل تامین امنیت ملی شناخته می‌شود که این فرهنگ در همه دنیا به عنوان فرهنگ عمومی شناخته شده و پیشنهاد جهان عاری از خشونت از این جهت بوده است.

یونسی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم بزرگترین هدف شما عزیزان نیز همین است و من به نمایندگی از رییس جمهور به شما خسته نباشید گفته و تبریک و تشکر عرض می‌کنم.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 19 آبان 95 ، کد مطلب: 95081914047: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین