پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۶۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
دریاچه مصنوعی شهدای خلیج‌ فارس(چیتگر) در شمال‌غرب شهر تهران (جنوب دریاچه به آزاد راه تهران-کرج، شمال آن به بزرگراه همت، شرق آن به بزرگراه آزادگان محدود می‌شود) قرار دارد.

شعار سال: دریاچه مصنوعی شهدای خلیج‌ فارس(چیتگر) در شمال‌غرب شهر تهران (جنوب دریاچه به آزاد راه تهران-کرج، شمال آن به بزرگراه همت، شرق آن به بزرگراه آزادگان محدود می‌شود) قرار دارد. مساحت این دریاچه ۱۳۰ هکتار است و در مجاورت آن ۱۲۰ هکتار مجموعه تفریحی نیز در پهنه خشکی ایجاد شده است. مجموعه تفریحی توریستی دریاچه شهدای خلیج فارس دارای جزایر سه گانه، تصفیه خانه آب، ۲ آمفیﺗﺌﺎتر روباز با ظرفیت ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ نفر، ۸ فضای جمعی (پلازا)، پارکینگ های مسقف، نمازخانه، آبنمای موزیکال، زمینهای بازی پینت بال و دیگر امکانات تفریحی نیز‌ می‌باشد. آب این دریاچه از رودخانه کن (بوستان جوانمردان) با کانالی به طول حدود ۶ کیلومتر و نیز سایر منابع آبی منطقه با هماهنگی وزارت نیرو تأمین می شود.


با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 24 مهر 1395، کد مطلب: 402410، http://alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین