پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: واکسن‌های کرونای رازی کووپارس در انبار‌ها مانده است و ما اکنون از کشور‌های دیگر واکسن وارد می‌کنیم.
شعار سال: شیوا قاسمی‌پور عصر دوشنبه در جریان بازدید از مؤسسه سرم سازی رازی کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مؤسسه دانشمندان ما در سکوت زحمات فراوانی می‌کشند، اما ثمره زحمات آن‌ها که واکسن کرونای رازی کووپارس است در انبار‌ها مانده و ما اکنون از کشور‌های دیگر واکسن وارد می‌کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با حضور اعضای کمیسیون آموزش تلاش کنیم تا هر چه سریع‌تر مجوز صادر شود.

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در بحث مسائل بودجه‌ای برای سال آتی کمک کنیم که مؤسسات دولتی از مؤسسات خصوصی عقب نمانند.

دولت مجوز تزریق واکسن کرونای رازی را صادر کند

وی با بیان اینکه دانشمندان تولیدکننده واکسن کرونای رازی کووپارس به دنبال تولید واکسن ایمن و بی‌ضرر برای مردم هستند، خاطرنشان کرد: باید از تولیدات کشور خود استفاده کنیم، چراکه ممکن است دیگران مانند دانشمندان کشورمان حس دلسوزی نسبت به ما نداشته باشند.

قاسمی‌پور با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی متذکر شد: امیدواریم دولت با رفع موانع، مجوز‌های لازم را هرچه سریع‌تر صادر کنند و این واکسن هرچه سریع‌تر در اختیار مردم قرار بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۴۱۴۸۳، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین