پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
رئیس کمیته امداد گفت: امام(ره) جنگ فقر و غنا را مطرح کرد و این منطق انقلاب ما هست؛ آن وقت چطور در چنین انقلابی طبقه اشراف مسئولان درست می‌کنیم.

شعارسال: سیدپرویز فتاح گفت: ما مسئولان امور مربوط به محرومان و نیازمندان هستیم و اعتقادات ما با مبنای فکری امام(ره) بسیار نزدیک است و به این سوال مبنایی برمی‌گردد که امام(ره) برای چه انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: امام(ره) جنگ فقر و غنا را مطرح کرد و بارها فرمودند یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان نمی‌دهند امام(ره) مانند این افراد زندگی کرده این منطق انقلاب ما است آن وقت چطور در چنین انقلابی طبقه اشراف مسئولان، درست می‌کنیم.

فتاح گفت: طبقه اشرافی مسئولان با کجای انقلاب ما سازگاری دارد بحث ما همین است تا این فرهنگ باشد به طبقه فقیر و محروم جامعه دامن زده می‌شود.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: چون مسئولان درک درستی از طبقه فقیران ندارند فاصله فقیر و غنی در جامعه ایجاد شده اما هر چه مسئولان زندگی فرد و شخصی خود را به این طبقه محرومان نزدیک‌تر کنند آن وقت می‌فهمند، آنها را درک می‌کنند و برای آنها کار می‌کنند.

فتاح تصریح کرد:‌به نظر می‌رسد اکنون مسئولان ما از طبقه محرومان دور شده‌اند و وقتی دور شدند دیگر برای‌ آنها کاری نمی‌کنند.

رئیس کمیته امداد گفت: بنده مرتب این تذکر را نسبت به دور شدن مسئولان ما از طبقه محرومان در مجلس و در نماز جمعه داده‌ام و یکی از نقاط کلیدی که باعث می‌شود جامعه فقرا و محرومان افزایش یابد، وضعیت زندگی مسئولان ما هست و این یک واقعیت بسیار تلخ است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 22 آبان 1395، کدمطلب: 13950822000436 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین