پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
قصد در پیش گرفتن هیچ موضع گیری تائیدی یا تکذیبی در خصوص برجام را نداریم. اما برایمان قابل قبول نیست که بگذاریم منافع ملی و گام دوم انقلاب، بازیچه جریانات و یارکشی‌های سیاسی شود. اگر مصوبات مجلس بد است، سریعا باید لغو شده و عذرخواهی هم صورت پذیرد. اگر خوب است، نباید اجازه نالیدن داد. دنیا در حال استقرار نظام حکمرانی تخصصی و فعالیت شبکه‌ای در جزیی‌ترین موضوعات و حوزه‌های خود است و ما متاسفانه هنوز دست از بازی‌های کور سیاسی و هرم گرایی حکومتی و حاکمیتی نکشیده ایم. در گام دوم انقلاب، مسلما اجازه بازی با منافع ملی، انقلابی و دینی، به منفعت اندیشان داده نخواهد شد.
شعار سال: قصد ما تائید یا تکذیب توئیت آقای مهاجری نیست. قصد ما ورود به حمایت از چپ و راست نیست. آنچه که برای ما مهم است جمهوریت مبتنی بر قانون اساسی، اسلام گرایی مبتنی بر دین مبین اسلام و انقلابی گری مبتنی بر آرای امامین می‌باشد. گام دوم انقلاب هم ریشه منفعت طلبان بازی گر و تامین منافع کننده را از سرشاخه‌های مختلف خواهد زد؛ لذا تحلیل بازنشر توئیت محمد مهاجری توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال را نه از دیدگاه تائید صحبت ها، بلکه از دیدگاه تعیین تکلیف نظام‌ها، روش‌ها و موضع گیری‌های صورت گرفته در خصوص برجام برای تامین منافع ملی، ملاحظه کنید.

محمد مهاجری در توئیتی بیان داشته است که:
مدتی پیش آقای امیرعبدالهیان در جمعی گفت مصوبه مجلس در مورد برجام (بخوانید ضد برجام) دست ما را در مذاکرات بسته. البته فشار‌ها باعث شد حرفش را پس بگیرد. حالا شنیده ام آقای علی باقری سرتیم مذاکرات وین هم به همین نتیجه رسیده که آن مصوبه مضر است. چه خوب که حرفش را پشت بلندگو بزند.
بازی با منافع ملی به اسم مصلحت سیاسی!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین