پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
استاندار تهران گفت:اقدامات عملیاتی دستگاه‌های کشوری با توجه به شرایط اقتصادی با اولویت بندی انجام می‌شود.وی درباره احداث کمربندی جنوب دماوند بیان کرد:در سه روز آخر هفته زندگی مردم دماوند به دلیل تردد‌ها مختل می‌شود. گاهی اوقات مردم برای تردد از جنوب به شمال ساعت‌ها پشت ترافیک می‌مانند. این کمربندی به اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی نیاز دارد که این اتفاق در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

شعار سال:استاندار تهران گفت:اقدامات عملیاتی دستگاه های کشوری با توجه به شرایط اقتصادی با اولویت بندی انجام می شود.
 
محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی و پروژه‌های عمرانی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد:یکی از برنامه‌های دولت و به تبع آن ما هم در استانداری انجام می‌دهیم، سرکشی مستمر، مدیریت میدانی و رسیدگی به مسائل شهرستان‌ها از نزدیک است. در شهرک صنعتی دماوند متاسفانه مسائل پیش پا افتاده‌ای مثل مشکل گاز و برق اختلال ایجاد کرده است. از امروز کارگزاری برق ۶۳ کیلو وات اجرایی شد و در حوزه گاز هم تصمیم گیری می‌کنیم.
 
وی ادامه داد:در بعضی از مناطق شهرستان دماوند مسائل حاشیه‌ای مثل مهاجرت وجود دارد. مناطق و بافت دماوند به دو قسمت تقسیم می‌شود، برخی مناطق جدیدتر هستند و سیمای شهری مناسبی دارند، ولی بخش‌هایی مناطق محروم هستند؛ و باید تصمیم گیری مناسب انجام شود و برای پروژه‌های عمرانی اعتبار لازم در نظر گرفته شود و تسریع در تخصیصی منابع و کار انجام شود.
 
استاندار تهران درباره احداث کمربندی جنوب دماوند بیان کرد:در سه روز آخر هفته زندگی مردم دماوند به دلیل تردد‌ها مختل می‌شود. گاهی اوقات مردم برای تردد از جنوب به شمال ساعت‌ها پشت ترافیک می‌مانند. این کمربندی به اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی نیاز دارد که این اتفاق در کوتاه مدت امکان پذیر نیست. باید یا بانک‌ها و بخش خصوصی را درگیر کنیم و یا از محل تهاتر نفت و ارائه زمین این بودجه را فراهم کنیم و امکان اختصاص بودجه مستقیم برای این کمربندی فعلا امکان پذیر نیست. این به معنای رها کردن این پروژه نیست و پیگیر این موضوع هستیم.
 
وی گفت:مشکل عمومی که در فاضلاب شرق تهران وجود دارد، اعتبارات و منابع است. امسال با توجه به شرایط اقتصادی باید برای امور اولویت بندی شود.
 
منصوری اظهار کرد: بهترین زیرساخت‌ها از نظر حمل و نقل، دسترسی و خدمات فرودگاهی و ریلی در تهران وجود دارد. هر کمکی بخش خصوصی از ما بخواهد ما آن‌ها را ارائه خواهیم کرد. سرمایه گذاران خارجی هم اگر بخواهند فعالیت کنند ما تمام شرایط را فراهم می‌کنیم و رایزنی‌ها با وزارت خارجه انجام شده است.
 
وی درباره انتصاب‌های فرمانداران و بخش‌های دیگر استانداری گفت:بالاخره دولتی رفته و دولت جدید آمده، رویکرد‌ها و سلایق مقداری متفاوت است. یک اصل است که گردش کاری به وجود آید. از ۱۶ شهرستان، سه فرماندار پیشوا، ملارد و بهارستان منصوب شدند. ۵ فرماندار دیگه هم به وزارت کشور معرفی شده و بنا داریم تعدادی از فرماندار‌ها کماکان ادامه فعالیت دهند و زمان داده ایم. برای جابه جایی نمی‌خواهیم عجله کنیم، باید کارشناسی و برنامه ریزی کنیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:  20 آبان  1400، کدخبر:7962077 ، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین