پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی، قربان ولیئی را به‌عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعرفجر منصوب کرد.

شعار سال:محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی قربان ولیئی، شاعر و مدرس دانشگاه، را به‌عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:
 
«نظر به مراتب ذی‌قیمت ادبی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در عرصه آموزش و پرورش زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران در اجرای وظایفی که در آیین‌نامه جشنواره آمده است موفق و مؤید باشید.»
 
قربان ولیئی، شاعر و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و در حال‌حاضر مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان را برعهده دارد.
 
از او که سابقه دریافت جایزه کتاب سال و کتاب فصل را نیز در کارنامه خود دارد آثاری چون «موسیقی نواحی جان»، «ترنم داوودی سکوت»، «با دو چشم دچار یکتایی»، «زیارت‌نامه روح» و «جوان شدن جاودانگی» منتشر شده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  7 آذر  1400، کدخبر:2616006 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین