پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره قانونی نبودن اخذ رضایت‌نامه از والدین برای حضور دانش‌آموزان در مدارس خبر داد.

شعار سال: محمدحسین کفراشی درباره اخذ رضایت‌نامه از سوی برخی مدارس از والدین برای حضور دانش‌‌آموزان در مدرسه، اظهار کرد: هیچ دستورالعملی مبنی بر اخذ رضایتنامه از والدین برای حضور دانش‌آموزان به مدارس ابلاغ نشده است، لذا این موضوع وجاهت قانونی ندارد.
 
وی افزود: با توجه به این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مخالفتی با بازگشایی مدارس ندارد، لذا ضرورتی نیز بر اخذ گواهی و رضایت‌نامه از والدین وجود ندارد.
 
کفراشی با تأکید بر این که برای حضور دانش‌آموزان در ساعات خارج از برنامه درسی مصوب مانند «شرکت در اردوها» و «فعالیت ‌های فوق‌برنامه»، رضایت‌نامه نیاز است، ادامه داد: مدارس موظف به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند تا خانواده‌ها نیز با آرامش بتوانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.
 
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: هرگونه شکایاتی درباره اخذ رضایت نامه از سوی مدارس از طریق سامانه shekayat.medu.ir ظرف مدت 10 روز پیگیری و پاسخ داده می‌شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  8 آذر  1400، کدخبر: 2616869،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین