پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
تحلیلگران سیاسی اقدام قالیباف به حمایت نابجا از عنابستانی را به نوعی گاف سیاسی تشبیه نموده و بروز این رفتار از رئیس مجلس را امری پر هزینه برای او قلمداد کرده اند. در همین راستا شاهد انتشار پیامی توسط سرباز راهور بودیم که در دفاع از خود و انتقاد به موضع گیری قالیباف در فضای نجازی منتشر شده است.
شعار سال: نماینده مردم سبزوار در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به سخنان روز دوشنبه (۱۵ آذرماه) محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نوشت:
«البته واضح بود که ماه پشت ابر نمی‌ماند، اما از شجاعت ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف تشکر می‌کنم که بعد از چندین ماه دروغ پراکنی، ایشان بالاخره به اندازه کمی حقیقت را روشن کردند!

بار‌ها گفته ام که اشتباه عنابستانی سیلی زدن به سرباز در حال انجام وظیفه نبود! بلکه اشتباه عنابستانی هل دادن سرباز توهین کننده بود!

تفاوتی که در هیاهوی رسانه‌ای گم شد.»

قالیباف، رئیس مجلس، دیروز مدعی شد عنابستانی، نماینده سبزوار، به سرباز پلیس راهور سیلی نزده و فقط او را هُل داده.

سرباز راهوار در واکنش به انکار قالیباف گفته است: سیلی خوردنم در دادگاه ثابت شده بود.
به عبارتی؛ مامور قانون از قانونگذار سیلی میخورد و رییس مجلس قانونگذاری، سیلی تایید شده در دادگاه قانونی را انکار می‌کند. در این مملکت باد سبب تغییرات جوی می‌شود، قانون، اما از باد بی‌اثرتر است!

سهند ایرانمهر
تعداد بازدید : 2

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین