پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۷۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
وقتی می‌گوییم که کار با مطالبه گری حل نمی‌شود و باید حساب کشی کرد، برخی از دوستان بر ما خرده می‌گیرند و برچسب تندروی می‌زنند. یادتان است که احمدی نژاد از کیلویی چند بودن پراید گفت؟ نتیجه چه شد؟ عایدی مردم چه بود؟ حالا هم صالح آبادی اقدام به انکار دلار ۳۲ تومانی می‌کند! باید از ایشان پرسید که وقتی مسئولیت می‌پذیرفتی اسمت چه بود دکتر؟ واقعا نمی‌دانستی که وضعیت چگونه است؟ چرا پذیرفتی اخوی!
شعار سال: رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به قیمت ۳۲هزارتومانی دلار که یک نفر از میان جمعیت بدان اشاره می‌کند، با تعجب می‌گوید: «نه‌بابا! چه خبر است؟»

رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه بازدید سرزده خود از میدان فردوسی در پاسخ به گلایه‌ای درباره چرایی وضعیت فعلی نرخ دلار و رسیدن قیمت آن به ۳۲ هزار تومان گفت: تلاش می‌کنیم حباب‌ها و هیجانات در بازار کاهش پیدا کند.

علی صالح آبادی در این باره افزود: ارز به صورت حواله و اسکناس به قدر کافی وجود دارد. در بازار متشکل هم عرضه به میزان کافی است و باز هم اضافه خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سلام نو، تاریخ انتشار: ۱۷آذر ۱۴۰۰، کد خبر: salameno.com/۵۵۳۱۴۶۱۳
اخبار مرتبط
برچسب ها: دلار ، بانک مرکزی
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
آقا این پسره از بانک مرکزی چی می دونه آخه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
اگر برجام تصویب نشه، دلار 40 تا 45 تومانه. دولت به دله بودن عادت کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین