پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
امینی گفت: با همت مسئولین استان ایلام و قرارگاه خاتم النبیاء اقدامات خوبی در خصوص مسیرها و جاده های منتهی به مرز مهران انجام گرفته ودر حال انجام است.
شعارسال: "سلام امینی" نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد، با اشاره به قرار داشتن در آستانه اربعین حسینی و تلاش مسئولین برای آماده سازی زیرساخت های مهران اظهار داشت: در مورد زیرساخت ها و تسهیل زوار در اربعین جلسات متعددی با مسولین استانی و ملی داشته و باحضور در مهران بطور مستقیم از وضعیت زیرساخت های آن بازدید به عمل آمده است.

وی راه را مهم ترین مسئله در توسعه زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: با همت مسئولین استان ایلام و قرارگاه خاتم النبیاء اقدامات خوبی در خصوص مسیرها و جاده های منتهی به مرز مهران انجام گرفته ودر حال انجام است.

امینی با بیان اینکه در حوزه ی راه گرچه دیر ولی کارهای خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: ۱۲کیلومتر از ایلام به سمت مهران ومهران تا مرز چهار بانده ومشکل گلوگاه ها نیزبرطرف شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام، خاطرنشان کرددر مورد راه دوم ایلام به ملکشاهی به مهران کارهای خوبی صورت گرفته وتا حدی مشکلات این راه برطرف شده است.

وی اعلام کرد در حال رایزنی با مسئولان وزارت راه وشهرسازی بوده ودر تلاش هستیم که بتوانیم مشکلات بقیه راهها را نیز حل کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد:استان ایلام و مهران امن ترین مرز برای زائرین اباعبدالله(ع) است وهرچند شاید در موضوع رسانه ای شدن استان ایلام مظلوم واقع شده ولی به لطف امام حسین و مهمان نوازی و سوابق درخشان مردم درسالهای گذشته درپذیرایی از زائرین و امنیت کامل حاکم بر مرز مهران پیش بینی میکنیم که حدود ۳ میلیون زائر از مرز مهران خروج کنند.

امینی اظهار داشت:همه مسئولین پای کار هستند و برای توسعه و تسهیل تردد زوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود و ما هم به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی ازتمام ظرفیت خود برای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، تاریخ انتشار: دوشنبه 24 آبان 1395، کدخبر: 23826، www.ilamebidar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
نماینده هایی که فقط در مناسبت ها صدایشان درمی آید، لج من را در میاورند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین