پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
استان اردبیل ۱۳۱ خیر مدرسه‌ساز بزرگ و صد‌ها خیر مدرسه‌ساز دیگر دارد که با مشارکت در اقدام ساخت فضا‌های آموزشی اثر ماندگاری از خود به یادگار گذاشته‌اند.

شعار سال: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: خیرین تاکنون ۴۰۰ مدرسه در قالب هزار و ۷۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.
 
جواد قرآن‌نویس افزود: ۱۱۰ مدرسه دیگر نیز در قالب ۳۴۰ کلاس درس در استان ساخته می‌شود که در آینده نزدیک تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است، اظهارکرد: در مدت چهار سال همکاری آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز، کارهای ماندگاری در استان اردبیل انجام شده است.
 
وی بیان کرد: در سال‌های اخیر به علت گران شدن مصالح و افزایش هزینه ساخت و ساز نگران مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدارس بودیم ولی با مشارکت خیرین و تعامل مطلوب بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در استان تکمیل شد.
 
استان اردبیل ۱۳۱ خیر مدرسه‌ساز بزرگ و صدها خیر مدرسه‌ساز دیگر دارد که با مشارکت در اقدام خالصانه ساخت فضاهای آموزشی اثر ماندگاری از خود به یادگار گذاشته‌اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران  ، تاریخ انتشار:  23 بهمن1400، کدخبر: 826812،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین