پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
از آن پرونده‌های صدا دار است. تجاوز شهرداری اصفهان به حریم قانونی دریای خزر؟ گویا سنگ ریخته اند و وارد دل ذیا شده اند! ادعا می‌شود که ۷۰۰ متر مربع تجاوز به حریم دارند. حالا شهرداری اصفهان از رئیس منابع طبیعی عباس آباد به دلیل رفع تصرف ساحل مجتمع تفریحی هشت بهشت در این شهرستان شکایت کرده است؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: سنگاری درباره شکایت شهرداری اصفهان از رئیس منابع طبیعی شهرستان عباس آباد خاطر رفع تصرف مجتمع تفریحی اش، گفت:آخرین شنیده‌ها که به طور شفاهی از استانداری مازندران اعلام شد حاکی از آن است که شهرداری اصفهان از شکایت خود صرف نظر کرده است.

حریم ساحلی مجتمع هشت بهشت متعلق به شهرداری اصفهان در تاریخ ۲۰ بهمن و در پی دستور رئیس جمهور رفع تصرف شد، اما شهرداری اصفهان بعد از این اتفاق از رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد شکایت کرد.

به گفته سنگاری دلیل شکایت شهرداری اصفهان این بود که چرا بدون اجازه آن‌ها اقدام به آزادسازی این مجتمع شد در صورتی که قبلا به آن‌ها اطلاع داده شده بود، اما تمکین نکردند.

عزم جدی در سراسر مازندران به وجود آمد که همه دستگاه‌های دولتی و نظامی حریم ۶۰ متری سواحل را آزادسازی کنند.

به گفته سنگاری بر اساس ماده یازده این مجوز را داشتیم که حریم ۶۰ متری دریا را آزاد کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

۱۳۷ کیلومتر نوار ساحلی در غرب مازندران وجود دارد که ۱۱۵ کیلومتر آن تاکنون آزاد شده اند.

به گفته سنگاری ۱۶ کیلومتر از نوار ساحلی در اختیار بخش خصوصی است که برای برخی از آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است.

تجمع ویلا‌های شخصی در غرب مازندران به قدری زیاد است که در ۴ کیلومتر از نوار ساحلی آزاد شده ۱۲۳ متصرف وجود داشت.

مجتمع هشت بهشت شهرداری اصفهان یا متل داینا سابق با حدود ۱۲۰۰۰ مترمربع مساحت در عباس آباد قرار دارد و با داشتن ۱۴ ویلا و ۳۳ واحد آپارتمان مجتمعی تفریحی اقامتی است که حریم ۶۰ متری ساحل تحت تصرف این نهاد با مصوبه شورای تامین شهرستان و دستور قضایی به نفع مردم آزادسازی شده بود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۸۰۶۱۷۵۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین