پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
ادعا شده که شرکت تولیدی خدماتی تجارت ستاره ایران از شرکت‌های تحت پوشش ایران خودرو بر اساس صورت‌های مالی ۱۳۹۹، اقدام به واردات و فروش خودروی بنز نموده است. به منظور تنویر افکار عمومی و ممانعت از ایجاد شائبه‌ها و شایعات، نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی از ایران خودرو هستیم.
شعار سال: طبق اطلاعات صورت‌های مالی یکی از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو، همان خودروسازی که مخالف هرگونه واردات خودرو‌های پایین‌رده و میان‌رده ارزان قیمت بوده، خودش واردکننده بنز از آلمان است. این کار برعهده شرکت تولیدی خدماتی تجارت ستاره ایران بوده است.

براساس اطلاعات صورت مالی، این شرکت در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ به‌علت اختلاف با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان درخصوص نرخ‌گذاری، محصولات وارداتی خود را به فروش نرسانده، اما در پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳ دستگاه خودروی سواری بنز E۲۰۰ و در ۶ ماهه ابتدایی امسال نیز ۱۱ دستگاه از این خودرو را به فروش رسانده است. در ۶ ماهه ابتدایی امسال درآمد شرکت از فروش خودرو نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان بوده است.
 
نگاهی به قیمت‌های بازار نشان می‌دهد مرسدس‌بنز E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ درحال‌حاضر بیش از ۷ میلیارد تومان در بازار قیمت‌گذاری شده است.

گاوداری کم بود، واردات مرسدس بنز هم اضافه شد

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مجمع فعالان اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین