پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
رییس جمهور با صدور حکمی پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با حفظ سمت به عنوان دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) منصوب کرد.
شعار سال: در حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی خطاب به صالحی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در اجرای ماده (۹) آیین نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مصوب سوم اردیبهشت ۱۳۸۵ آن شورا و به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به موجب این حکم به عنوان «دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال، تشریک مساعی سایر اعضای محترم و استفاده بهینه و موثر از تمامی ظرفیت‌های موجود در ارتقای کیفیت سیاست‌گذاری در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری و تعمیق و گسترش فرهنگ و تفکر علمی در جامعه مجدانه کوشا باشید.

آیت الله رییسی در این حکم آورده است: توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

بر اساس ماده ۹ آیین‌نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، دبیرکل این شورای عالی به پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حکم رییس جمهور برای مدت چهار سال منصوب می‌شود.

تشکیل شورای عالی عتف با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری پیش ­بینی شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۶۵۷۳۹۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین