پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی دبیر کارگروه طراحی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.
شعار سال: پرویز کرمی رئیس اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم، احمد عابدینی را به عنوان «دبیر کارگروه" طراحی" سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» منصوب کرد.

در متن حکم کرمی خطاب به احمد عابدینی آمده است:

«در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و جهت‌گیری کلان کشور در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق با اولویت الف نقشه جامع علمی کشور و مستند به بند ۱ راهبرد‌های ۴ و ۷ ماده ۶ سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و با عنایت به تجارب جنابعالی و پشتکاری که در سنوات گذشته در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری شرکت‌های خلاق از خود نشان دادید، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر کارگروه "طراحی" سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» منصوب می‌نمایم. امید است با به‌کارگیری ظرفیت‌های ستاد و دستگاه‌های مرتبط، در تحقق اهداف سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم، بیش از پیش موفق و مؤثر باشید.

دوام توفیقات شما را از پروردگار منان هم راستا با سیاست‌ها و راهبرد‌های دولت سیزدهم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسألت می‌نمایم.

سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم در ۹ ماده تنظیم شده است و بر اساس ماده ۴ این سند اتخاذ و تقویت رویکرد اسلامی-ایرانی درتوسعه صنایع ومحصولات فرهنگی، اولویت‌دهی به بخش غیردولتی به‌ویژه بخش خصوصی در اجرا با تأکید برحفظ نقش سیاست‌گذاری و نظارتی دولت، تأکید حداکثری برمشارکت مردمی به ویژه نسل جوان، اتخاذ رویکرد درون زا و برون‌نگر خوداتکایی، نگاه نوآورانه، آینده نگارانه و عدم غفلت از نیاز‌های روز جامعه، هم‌افزایی، هم تکاملی، توجه به ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی، دانشی، فناورانه وصنعتی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس ماده ۷ این سند، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه سیاست‌گذاری اجرایی، برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت، پایش شاخص‌ها و تسهیل اجرای سند را برعهده دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: snn.ir/۱۰۰۰۱۲۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین