پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۴۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
وزیر آموزش و پرورش گفت: تغذیه دانش آموزان مناطق محروم را پیگیری کرده ایم و نمایندگان مجلس نیز با این کار موافق هستند.
شعار سال: آقای یوسف نوری در حاشیه دیدار با وزیر آب و انرژی تاجیکستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری یک رسانه افزود: بحث تغذیه دانش آموزان مناطق محروم را پیگیری کرده ایم و پیشنهادی را به سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس در این باره داده ایم و آن‌ها نیز با این موضوع موافقت کرده اند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تغذیه دانش آموزان مناطق محروم در بودجه پیش بینی شده است.
 
تعداد بازدید : 2

وی با اشاره به حذف شدن بودجه تغذیه دانش آموزان مناطق محروم در سال‌های قبل تاکید کرد: منتظریم تا در صحن مجلس و مراحل تصویب بودجه سال آینده اعتبار این کار تصویب شود.

یوسف نوری ادامه داد: از این اعتبار و نیز کمک‌های خیرین استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم به حداقل‌هایی که قبلاً برای تغذیه دانش آموزان مناطق محروم داشتیم، برسیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: زمانی که مدیرکل سازمان برنامه و بودجه بودم، ۸۰ وعده تغذیه را برای دانش آموزان مناطق محروم به صورت یک روز در میان در نظر گرفته بودیم که شامل شیر و سایر اقلام خوراکی بود.

یوسف نوری تاکید کرد: البته نوع تغذیه را باید همکاران تغذیه و بهداشت تعیین کنند، ولی امیدوارم به تغذیه‌های حداقلی در گذشته برگردیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این موضوع از نظر بهداشتی و تغذیه بسیار مهم است و شاید هم به کمتر شدن دانش آموزان بازمانده از تحصیل کمک کند.

یوسف نوری در پایان با تاکید بر اینکه بودجه این کار و میزان آن برعهده مجلس است، ابراز امیدواری کرد: تغذیه دانش آموزان مناطق محروم برای سال آینده تحصیلی اجرایی شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۳۷۶۸۸۴، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین