پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
ضعف نهاد‌های نظارتی در کشور آنقدر مشهود است که نیازی به ادله و اثبات نیست. اگر رسانه‌ها فعالیت حرفه‌ای خود را کنار بگذارند خدا می‌داند که چه بر سر کشور می‌آید. رسانه‌های مستقلی که بدلیل حضور در صف اول جبهه مقابله با فساد، هزینه می‌دهند. شعار سال در خصوص پرونده کروز از ابتدا راهبرد فعالیت با حساسیت بالا و البته کاملا چراخ خاموش را در پیش گرفت. کار به مستند اختاپوس رسید و ارسال پیام مبنی بر اعلام شکایت از طرف یک رابط. مسئله را فورا به نهاد‌های مرتبط ارجاع نمودیم و مابقی داستان بماند برای وقت مناسب. در خصوص کیفیت خودرو و انحصار ادعا شده برای کروز، توجه به دو ویدئوی زیر خالی از لطف نیست. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: واقعا کروز چگونه با انحصار یک قطعه در خودروسازی به گردش مالی ۲۷ هزار میلیارد تومانی رسید؟ آیا ادعای برنامه ریزی ۲۰ ساله برای کسب انحصار در صنعت خودرو سازی، واقعیت دارد؟ اگر این ادعا‌ها درست است چرا اتهام اختلال در نظم اقتصادی مطرح نمی‌شود؟ اگر غلط است، چرا به باشگاه خبرنگاران جوان و صدا سیما تذکر داده نمی‌شود؟ اگر درست است، چرا اجازه دادیم که صنعت خودرو به این جا برسد و به این وضعیت مبتلا شود؟

اگر جای دستگاه حاکمیتی بودیم، اولین کارمان به خط کردن و دادگاهی نمودن کلیه وزرای صنعت و معدن کشور از بزرگ تا کوچک و مطالبه گری و حساب کشی مبتنی بر قانون در خصوص صنعت خودرو بود.
تعداد بازدید : 22

با همین حرکت، حساب کار دست صاحب دکه میخ پرچ کنی و لنت کوبی واقع در دروازه دولاب هم می‌آمد که مملکت قاعده دارد و حساب و کتاب. در برابر اختیاری که داده شده باید حساب پس بدهید.

تعداد بازدید : 17

نکته جالب اینکه، کروز خود را بعنوان پیشران در تولید هایتک هم می‌داند! سلام بر شرکت کروز، سلام بر ادعای انحصار و درود بر پول تبلیغات.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین