پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
بر اساس گزارشات دریافتی حقوق بازنشستگان تا ظهر روز شنبه 28 اسفند تعیین تکلیف نشده و به حساب‌ها واریز نشده بود. به گونه‌ای که حتی برخی از بانک‌ها روی پیامگیر شعبه ، توضیح عدم واریز حقوق را قرار دادند (نظیر باک سپه). بر طبق برخی از اخبار تکمیلی دریافتی توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بعد از ظهر امروز، منبع این حقوق مشخص گردید و مقرر شد تا شب به حساب بازنشستگان واریز شود. المیرا شریفی، در توئیتی کنایه آمیز گفته است که ‏در حالی که یک روز تا پایان فقر مطلق فاصله داریم، حقوق برخی از بازنشستگان هنوز پرداخت نشده است!

شعار سال: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه منابع لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان دولت تامین شده و تخصیص مربوطه نیز از سوی سازمان انجام شد.

لیست این تخصیص در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرار گرفته و پرداخت حقوق بازنشستگانی که تاکنون حقوق اسفند آن‌ها پرداخت نشده بود، تا پایان امروز انجام می‌شود.

 کنایه المیرا شریفی، مجری تلویزیون به عدم پرداخت حقوق بازنشستگان: ‏در حالی که یک روز تا پایان فقر مطلق فاصله داریم، حقوق برخی از بازنشستگان هنوز پرداخت نشده است.

منبع پرداخت حقوق بازنشستگان مشخص شد

تعداد بازدید : 2

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین