پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
حجت‌الاسلام حسینی قمی در انتقاداتی صریح، وضعیت قیمت گذاری بلیت‌های پروازی به عتبات را نادرست و ناعادلانه بیان نمود و مدعی شد که از مسئولان اجرایی کشور ناامید شده ایم و باید از رئیس جمهور درخواست کنیم. نامبرده مدعی بلیط ۱۲-۱۴ میلیون تومانی برای نجف و بلیط ۴ میلیونی برای ترکیه است.
شعار سال: حجت‌الاسلام حسینی قمی مسئول مرکز اسلامی در سوئد به مدت ۱۴ سال، مبلغ فعال دینی در کشور‌های اروپایی و کارشناس مذهبی صدا و سیما، در انتقاداتی صریح در خصوص قیمت بلیط پروازی به نجف،
 اخیراً در جریان سخنرانی خود در کربلای معلی که به‌صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شد، نسبت به هزینه بالای اعزام زائران به عتبات عالیات انتقاد کرد و گفت: ما دیگر از مسئولان رده‌پایین ناامید شده‌ایم؛ رئیس‌جمهوری کسی را بفرستد تا ببینند با زائران عتبات چه می‌کنند! چرا که جمع زیادی از مردم از شرکت‌های فراوان فعال در این زمینه ، ناراضی هستند.

ایشان مدعی شده اند که چرا فاصله دو هزار کیلومتری سفر به ترکیه دارای بلیت رفت و برگشتی ۴ میلیون تومانی باشد و فاصله به مراتب کمتر سفر به عتبات و نجف، دارای بلیت پروتزی ۱۲-۱۴ میلیون تومانی باشد؟

ایشان این فرآیند را به ناکارآمدی مرتبط دانسته اند و معترض شده اند که چرا ناکارآمدی‌ها را پشت بلای اهل بیت پنهان می‌کنید!
 ایشان همچنین اظهار داشتند که :چرا بی‌انصافی می‌کنید؟ اینها حق‌الناس است و مردم ناراضی هستند.
تعداد بازدید : 28
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین