پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۰۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
مدیر روابط عمومی معراج در پاسخ به این سوال که اضافه بار خانواده قالیباف چقدر بوده است، توضیح داد که بررسی صورت گرفته نشان داد این مسافران اضافه باری نداشته اند و هیچ درگیری بین آنها و مسئول پذیرش وجود نداشته است و ... . با توجه به حوادث مشابه و دروغگویی های آشکار برخی از مدیران عملیاتی در موضوعات محتلف، لزوم تصویب قوانین کیفری در این خصوص بعنوان یک الزام ملی مطرح است. قوانینی که بدلیل حوزه مجازاتی شدید ، باعث کاهش صفت پست فطرتی و محافظه کاری منجر به دروغگویی مدیران عملیاتی شود.
شعار سال: به دنبال سفر قابل انتقاد خانواده قالیباف به ترکیه، برخی هدف این سفر را خرید سیسمونی برای نوه وی اعلام و تلاش کردند با مقایسه آن با اظهارات قبلی رئیس مجلس در نقد خرید خارجی، این موضوع را برجسته نمایند. در همین رابطه یکی از نزدیکان قالیباف گفت: موضوع خرید سیسمونی به هیچ عنوان صحت ندارد و ساخته ذهن مخالفان است؟!. وی افزود: امروز حتی اگر کسی به دنبال تجملات هم باشد بهترین برند‌های خارجی در تهران قابل دسترسی است و برای تهیه سیسمونی نیازی به سفر به ترکیه نیست. 

به دنبال این اظهارات،رسانه ها از مسئولان فرودگاه و هواپیمایی معراج موضوع را پیگیری کردند. مدیر روابط عمومی معراج در پاسخ به این سوال که اضافه بار این مسافران چقدر بوده است، توضیح داد که بررسی صورت گرفته نشان داد این مسافران اضافه باری نداشته اند. وی در پاسخ به این سوال که اگر اضافه باری نبوده پس درگیری بین این مسافران و متصدی پذیرش مسافر برسر چه بوده است، گفت: هیچ درگیری بین این مسافران و مسئول پذیرش وجود نداشته است.

پیشتر اعلام شده بود در درگیری خانواده قالیباف با متصدی پذیرش مسافر به علت اضافه بار، برخی مسافران متوجه هویت آن‌ها می‌شوند و از آن‌ها عکس می‌گیرند .

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۴۵۲۲۲، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
یک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
0
0
فوتوشاپ خوبی بود
مدیر پایگاه

سلام 
جدی می گی یا شوخی می کنی؟

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
عاقبتش چی شد؟ همه فراموش کردند که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین