پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
حبیبی مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور، درخواست عدم انتقاد از این وضعیت را یک مساله امنیتی ذکر کرده که اعلام کرده که با خاطیان از این دستور وی، برخورد خواهد شد.
شعار سال: علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی در اظهارات هشدارگونه و با تاکید از گویندگان، تهیه کنندگان و نویسندگان این رادیو خواسته است که به هیچ وجه از دولت رئیسی انتقاد نکنند.

براساس فایل صوتی که از اطهارات این مدیر صداوسیما به بیرون درز پیدا کرده وی این خواسته خود را در یک گروه داخلی این شبکه رادیویی مطرح کرده است.

فایل صوتی از صحبت‌های علیرضا حبیبی، مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی که در گروه مدیران خودش منتشر کرده و دستور می‌دهد هیچ محتوایی در نقد دولت رییسی منتشر نشود و هیچ کدام از مجریان حق خواندن حتی مطالب انتقادی از دولت از داخل روزنامه‌ها را هم ندارند!

حبیبی با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور، درخواست عدم انتقاد از این وضعیت را یک مساله امنیتی ذکر کرده که اعلام کرده که با خاطیان از این دستور وی، برخورد خواهد شد.

حبیبی در اظهارات هشدارگونه از گویندگان خواست از دولت رئیسی انتقاد نکنند!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری و آگاهی پرسش، تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۱۷۰۸، porcesh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین