پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
استاندار کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مبلغ 400 میلیارد ریال برای توسعه شهرک های صنعتی شهر کرمانشاه اختصاص یافته است. پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه روز چهار شنبه به نقل از اسداالله رازانی در نشست مشترک با علی […]
شعارسال: استاندار کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مبلغ 400 میلیارد ریال برای توسعه شهرک های صنعتی شهر کرمانشاه اختصاص یافته است.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه روز چهار شنبه به نقل از اسداالله رازانی در نشست مشترک با علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعلام کرد: هم اکنون سه شهرک صنعتی در حاشیه و اطراف شهر کرمانشاه وجود دارد که بخش زیادی از زمین های آن ها واگذار شده که در شرایط فعلی، امکان واگذاری زمین به واحدهای جدید بسیار دشوار شده است.

رازانی گفت: برای حل محدودیت واگذاری زمین های صنعتی به واحدهای تولیدی در شهرستان کرمانشاه یک مجموعه هزار هکتاری تحت عنوان شهرک صنعتی زاگرس در دست ایجاد است، هرچند هنوز بخش های ازآن برای واگذاری آماده نیست.

وی اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری موضوع دریافت اعتبار برای عمران شهرک های صنعتی و به ویژه شهرک زاگرس مطرح شد و به دنباله آن مدیریت ارشد استان طی گفت و گو ها و مذاکراتی که با آقای شریعت مداری معاون رییس جمهوری و نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در همین زمینه انجام داد، موفق شدیم مبلغ 400 میلیارد ریال دیگر به مجموع اعتبارات سفر که 9 هزار 990 میلیارد ریال بود اضافه کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: از این مبلغ 150 میلیارد ریال آن برای پایش تصویری جاده های بین شهری و داخل شهر کرمانشاه اختصاص یافته است که امیدواریم با نصب این دوربین ها بتوانیم بستر اعمال مقررات قانونی را فراهم کنیم و همچنین جلوی پاره ای از بزهکاری ها گرفته شود.

وی همچنین افزود: این مبلغ 50 میلیارد ریال نیز برای کمک به بهبود مسایل اجتماعی استان اختصاص یافته است.

به گفته رازانی، در این میان مبلغ 200 میلیارد ریال نیز به طور مشخص برای کمک به شهرک های صنعتی استان و از جمله شهرک صنعتی زاگرس درنظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در نشست امروز از سوی علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مبلغ 200 میلیارد ریال دیگر از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برای کمک اعتباری به توسعه شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان اختصاص یافت.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با توجه به اختصاص یافتن اعتبار 400 میلیارد ریالی در سال جاری به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با تلاش و فراهم کردن زیرساخت های لازم، شاهد توسعه شهرک های صنعتی در استان باشیم و به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در استان کمک کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تازه ها آنلاین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان1395، کدخبر: 1076، www.tazehaonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
40 میلیارد تومان شاید بتواند مشکل چندکارخانه را در چند ماه حل کند. چنان می گویند 400 میلیارد ریال ، تو گویی که دارند مشکل مملکت را حل می کنند. نتیجه مدیریت دولتی در کشور همین است دیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین