پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
علی موسوی بیان کرد: در ایران خودرو و سایپا شرکت‌های زایدی وجود دارد که نه تنها فایده‌ای برای آن‌ها دارد بلکه برای خودروسازان ایجاد هزینه نیز میکنند.
شعار سال: علی موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: خودروسازان با گران کردن خودرو همیشه سعی کرده‌اند که هم مصرف کننده را تحت فشار قرار دهند و هم اینکه بازار را نگران و مضطرب می‌کنند. این در حالی است که می‌توانند بحث هزینه هایشان را به نوعی جبران کنند.

وی بیان کرد: الان ما شرکت‌هایی در داخل ایران خودرو و سایپا داریم که لازم نبوده و زاید هستند و فایده‌ای ندارند و باید این شرکت‌ها جمع شوند، ولی متاسفانه این شرکت‌ها حذف نمی‌شوند و خود این شرکت‌های زاید برای خودروسازان هزینه ایجاد می‌کنند.

موسوی افزود: موضوع دیگر بحث پرداخت دستمزد‌های نجومی است که در داخل خودروسازان از جمله ایران خودرو و سایپا وجود دارد و بر این اساس برخی افراد حقوق نجومی می‌گیرند، ولی شاید تخصصشان در این حد نبوده و افرادی در حد معمولی باشند که حقوق‌های بالایی می‌گیرند و این موضوع نیز به نوعی باعث افزایش هزینه‌های خودروسازان می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۴۸۷۷۰، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
مگه نماینده مجلس نیستی، چراجلوش را نمی گیربی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین