پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
راهزنان در خوزستان، هنگامی که یک اتوبوس از آبادان به اصفهان می‌رفت آن را متوقف کردند و طلای زنان اتوبوس را به سرقت بردند. اگرچه گفته می‌شود این اتفاق طی چند روز گذشته رخ داده و اتوبوس در مسیر مسجد سلیمان به اهواز بوده، اما پلیس می‌گوید ماجرا به اواخر خردادماه مربوط می‌شود و در مسیر آبادان به اصفهان اتفاق افتاده و راهزن‌ها دستگیر شده‌اند.
شعار سال: صیدال فعال روز شنبه اظهار کرد: در ساعات نخستین بامداد امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجدسلیمان به اهواز یا مسیر‌های دیگری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در بررسی‌ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

وی افزود: اصل موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد ۱۴۰۱، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت‌های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح‌ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور ادامه داد چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می‌شود.

فعال یادآور شد البته شهروندان فهیم ایران اسلامی، با درک بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده‌ها را دارند و همواره دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی، در راسای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه هستند.

وی خاطر نشان کرد نیرو‌های انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان و در تلاش برای حفظ نظم و آرامش در جامعه هستند و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کنند.
 
تعداد بازدید : 8
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۵۴۱۳، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
0
0
مهم اینه که این اتفاق افتاده. چرا باید به این راحتی این دزدیها اتفاق بیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین