پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
جشن غدیر در تهران اجرا شد، اما کسی نپرسید که چرا از چهارراه ولیعصر تا پارک وی، چرا از چهار راه ولیعصر تا میدان راه اهن برگزار نشد؟ کسی نپرسید که شیوه کنترل و نظارت و بازرسی بر رویه هزینه کرد‌ها چطور بود؟ کسی نپرسید که اگر قرار است تکرار شود، چرا به ایرادات بیان شده توسط دیگران توجه نمی‌شود؟ جشن غدیر کار خوبی بود آقای چمران، اما اجازه دهید که دیگران نقد و تمجید کنند.
شعار سال: مهدی چمران پیش از آغاز هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر از چهارراه ولیعصر (عج) تا پارک وی گفت: روز گذشته مراسمی ارزنده و قابل توجه برگزار شد. پیش‌بینی می‌شد در فرایند برگزاری چنین مراسمی مشکلات ترافیکی روی دهد. البته اگر پیش از این مسئولان برگزار کننده توصیه‌ها را اعلام می‌کردند شاید کمتر دچار چنین ترافیکی می‌شدیم، اما به هر ترتیب اکثر خانواده‌ها تمایل داشتند با وسایل شخصی به محل مراسم بیایند و به تبع این موضوع شاهد چنین ترافیکی می‌بودیم.

وی ادامه داد: قاعدتا ظرفیت شهرداری تهران در حوزه اتوبوس، تاکسی و مترو در چنین ایامی پاسخگو نخواهد بود. میزان استقبال برای این مراسم از سوی شهروندان بسیار زیاد بود، اما به هر ترتیب می‌توانستیم از بار ترافیک کم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص شهردار منطقه ۱۵ در ارتباط با جان باختن یک کودک در حاشیه بزرگراه و آزاد شدن شهردار این منطقه گفت: روز گذشته شهردار منطقه ۱۵ دو مراسم را در منطقه خود برگزار کرده و قاعدتا آزاد شده است.

چمران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهردار منطقه ۱۵ گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم و باید از طریق قوه قضاییه این موضوع پیگیری شود.

باور‌های دینی در نهاد مردم مستحکم است/ امیدوارم در آیین‌های سال‌های آینده شاهد مشکلات ترافیکی نباشیم

چمران همچنین در هفتاد و نهمین جلسه شورا ضمن سپاسگزاری از کسانی که در همه جای شهر تهران و کشور، عید غدیر را گرامی داشتند، اظهار کرد: همه این‌ها می‌رساند که اعتقادات و باور‌های دینی و مذهبی در نهاد مردم وجود دارد و ان‌شاءالله که خداوند این باور و عقیده را هر روز مستحکم‌تر بفرماید.

وی افزود: بسیاری نیز با خودروی شخصی به میان آمدند و، چون حضورشان خانوادگی بود که این موضوع سبب بروز مشکلات ترافیکی شد. اما امیدوارم در سال‌های بعد بهتر برنامه ریزی شود تا این مشکلات کاهش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس از کسانی که برنامه‌ها را برگزار کردند و کسانی که حضور داشتند سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم که خداوند اجر جزیل ایشان را به خوبی بدهد.

چمران با اشاره به ۲۹ تیر ماه سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و تبریک ولادت امام هفتم ابراز امیدواری کرد که از برکات این ولادت به خوبی برخوردار باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۲۸۱۸۸۰۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
در ظاهر یه مراسم برگزار میشه ولی به تبعات اون مراسم که چه مشکلاتی رو برای بقیه ایجاد میکنه اهمیتی داده نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین