پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
«سایه» که با تلاش‌های صورت گرفته، در زادگاهش به خاک سپرده شد، حال، اما جایگاه این شاعر بلندآوازه مورد بی توجهی و نامهری قرار گرفته و آرامگاه وی به پاتوق کارتن خواب‌ها بدل گشته است. باید دید که چه زمانی شهرداری رشت، بهزیستی و سایر مسئولان و متولیان امر، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها از سویی و مطلوب و زیبا‌سازی آرامگاه سایه را از سویی دیگر پیگیری و به سرانجام خواهند رساند.

شعار سال: در روز‌های اخیر، تصاویر ناراحت‌کننده‌ای از سوی شهروندان رشت به گیل خبر ارسال شده است که روایتگر عدم توجه و ادامه بی‌مهری‌ها به شاعر فاخر گیلانی، «امیر هوشنگ ابتهاج» است.

«سایه» که با تلاش‌های صورت گرفته، در زادگاهش به خاک سپرده شد، حال، اما جایگاه این شاعر بلندآوازه مورد بی توجهی و نامهری قرار گرفته و آرامگاه وی به پاتوق کارتن خواب‌ها بدل گشته است.

در حالی که باید افتخار حضور پیکر استاد ابتهاج در رشت از سوی مسئولین غنیمت شمرده شده و تبدیل آرامگاه او به یک مکان گردشگردی در اولویت باشد، اما به نظر می‌رسد این موضوع در چرخه فراموشی، رها شده است.

البته که انگشت اتهام را نمی‌توان به سوی کارتن خواب‌هایی برد که برای ادامه حیات مجبور به پیدا کردن مکانی برای از سر گذراندن یک شب سرد هستند. افرادی که گویا کسی حتی به اندازه گوشه چشمی به آنان توجه نمی‌کند و یک گرمخانه در این کلان‌شهر سهم آنان نیست.

در سال گذشته پس از مرگ دو کارتن خواب بر اثر سرما در استان، گیل خبر مطلبی در راستای لزوم احداث گرمخانه برای این افراد توسط شهرداری منتشر کرد، اما هنوز خبری از این گرمخانه نبوده و در آستانه زمستان اضطراب اخبار تلخ از سوی این افراد نیز دامن‌گیر انسانیت است.

حال باید دید که چه زمانی شهرداری رشت، بهزیستی و سایر مسئولان و متولیان امر، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها از سویی و مطلوب و زیبا‌سازی آرامگاه سایه را از سویی دیگر پیگیری و به سرانجام خواهند رساند.

آرامگاه ابتهاج بجای یک مکان گردشگری، به گرمخانه کارتن خواب ها تبدیل شده!؟

آرامگاه ابتهاج بجای یک مکان گردشگری، به گرمخانه کارتن خواب ها تبدیل شده!؟

آرامگاه ابتهاج بجای یک مکان گردشگری، به گرمخانه کارتن خواب ها تبدیل شده!؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۸۳۹۳۵، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین