پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
تحلیل محتوا و نکته یابی پایه در منظومه گفتاری و سپس فکری محمود احمدی نژاد (نکاتی که بدلیل اهمیت نزد فرد بیان کننده، می توان از آنها بعنوان هسته های اصلی شیوه رفتاری و ارتباطی و اقداماتی فرد بیان کننده، یاد کرد) نشان دهنده اعتقاد او به وجود هسته های امنیتی خاص، پشت تشکیلات رسمی و ساختارهای موجود امنیتی کشور است . برخی از تحلیل گران،آن را نوعی توهم توطئه می پندارند و گروهی دیگر با تاکید بر اشرافیت های مورد نیاز یک رئیس جمهور در دوره خود، از آن بعنوان تصاویری شبه واقعی یاد می کنند. صحبت اخیر احمدی نژاد بعد از سکوتی چندماه ، بشکل غیر مستقیم تاکید بر هدایت شده بودگی و طرح ریزی اولیه ناآرامی ها از داخل دارد. بر فرض درست بودگی صحبت احمدی نژاد، احتمالا بحث متمرکز روی هسته سختی است که سلامت ان مسلما تسریع کننده توسعه کشور است و عدم سلامت آن در هر حدی که باشد، ضربات جبران ناپذیری بر توسعه کشور وارد می کند.

شعار سال: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران در ویدئوی جدید منتشره از خود توصیه‌هایی برای برون‌رفت از وضعیت موجود ارایه کرده است. احمدی نژاد در این ویدئو که کنایه‌های تندی هم در آن زده شده، بیان داشته که پولی که هزینه سرکوب مردم در این کشور می‌شود، باید برای رفع مشکلات کشور هزینه گردد.

احمدی نژاد همچنین مدعی است که باید از افراد امین گزارش گرفته شود و از باندهای امنیتی که فقط می‌خواهند مردم را عاصی کنند، گزارش گرفته نشود زیرا نمی‌شود به همه انگ ضد انقلاب زد. او گفته ممکن است فردا فرصت جبران نداشته باشیم.

احمدی‌نژاد: پول هزینه سرکوب را صرف رفع مشکلات مردم کنید؟!

تحلیل محتوا و نکته یابی پایه در منظومه گفتاری و سپس فکری محمود احمدی نژاد (نکاتی که بدلیل اهمیت نزد فرد بیان کننده، می‌توان از آن‌ها بعنوان هسته‌های اصلی شیوه رفتاری و ارتباطی و اقداماتی فرد بیان کننده، یاد کرد) نشان دهنده اعتقاد او به وجود هسته‌های امنیتی خاص، پشت تشکیلات رسمی و ساختار‌های موجود امنیتی کشور در دو قالب باندهای امنیتی ( مجموعه های همگرای غیررسمی از اعضای تشکیلات موجود ) و گروه های غیر رسمی قدرتمندتر از تشکیلات رسمی امنیتی است. برخی از تحلیل گران، آن را نوعی توهم توطئه می‌پندارند و گروهی دیگر با تاکید بر اشرافیت‌های مورد نیاز یک رئیس جمهور در حوزه فعالیتی خود، از آن بعنوان تصاویری شبه واقعی یاد می‌کنند. صحبت اخیر احمدی نژاد بعد از سکوتی چندماه، بشکل غیر مستقیم تاکید بر هدایت شده بودگی و طرح ریزی اولیه ناآرامی‌ها از داخل توسط گروه‌هایی خاص و رقابت این گروه ها با یکدیگر برای کسب بیشتر قدرت دارد. بر فرض درست بودگی صحبت احمدی نژاد، احتمالا بحث متمرکز روی هسته های غیر رسمی سختی است که سلامت آنها مسلما تسریع کننده توسعه کشور است و عدم سلامت آن در هر حد و میزانی که باشد، ضربات جبران ناپذیری بر توسعه کشور وارد می‌کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص،برگرفته از دیده بان ایران. تاریخ نشر، چهاردهم دی ماه 1401. کد خبر: 146956 . http://www.didbaniran.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین