پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۶۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای طرح اشتغالزایی و صندوق کارآفرینی با حضور محسن منصوری معاون رئیس جمهور و ارتباط هم زمان با ۵ استان کشور، طرح اشتغالزایی ۱۶ هزار طرح به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها به‌طور پایلوت و ویدیو کنفرانس در شهرک صنعتی قرچک آغاز و در ۵ استان کشور ادامه داشت.

شعار سال: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای طرح اشتغالزایی و صندوق کارآفرینی با حضور محسن منصوری معاون رئیس جمهور و ارتباط هم زمان با ۵ استان کشور، طرح اشتغالزایی ۱۶ هزار طرح به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها به‌طور پایلوت و ویدیو کنفرانس در شهرک صنعتی قرچک آغاز و در ۵ استان کشور ادامه داشت.

منصوری: دریافت ۳۳ درصد اعتبارات صندوق کارآفرینی امید توسط بانوان

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: امروز این ۱۶ هزار طرح اشتغال‌زایی‌ای که افتتاح شد باعث ایجاد ۴۸ هزار و ۳۰۹ شغل در کشور می‌شود، در صندوق کارآفرینی امید از منابع به بهترین شکل استفاده می‌شود و در واگذاری اعتبارات دقت‌های زیادی انجام می‌گیرد تا در مسیر خود هزینه شود.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در آیین افتتاح ۱۶ هزار طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید که بیشترین آن‌ها مشاغل خانگی، خرد و کوچک بود و به میزبانی شهرک صنعتی قرچک برگزار شد، اظهار کرد: از مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید بابت مجاهدت و تلاشی که در حوزه صنعت که تمام وقت خود را در حوزه اشتغالزایی گذاشتند تقدیر می‌کنم، همچنین ایام الله دهه مبارک فجر را هم تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: با تلاش‌هایی که دولت در حوزه صنعت و اشتغال داشته به جرات و بدون اغراق می‌توان گفت در حوزه اقتصادی رو به رشد هستیم، همان طور که در حوزه تورم باید تلاش کنیم این امر کاهش پیدا کند، اما صادقانه در حوزه اقتصاد و صادرات بنا بر اعلام دستگاه‌های نظارتی بسیار متفاوت و رو به رشد بوده است.

معاون رییس جمهور افزود: امروز با توجه به اینکه دولت وعده داده بود یک میلیون شغل ایجاد کند این وعده تحقق یافته است و بالاتر از وعده حرکت می‌کنیم، در آینده بسیار نزدیک کنترل تورم نیز در حال انجام است و مردم به زودی آن را درک خواهند کرد.

منصوری بیان کرد: امروز این ۱۶ هزار طرح اشتغالی زایی که افتتاح شد باعث ایجاد ۴۸ هزار ۳۰۹ شغل در کشور می‌شود، در صندوق کار آفرینی امید، از منابع به بهترین شکل استفاده می‌شود و در واگذاری اعتبارات دقت‌های زیادی انجام می‌گیرد تا در مسیر خود هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: راه نجات کشور مشاغل کوچک و خرد است، اگر به دنبال مشاغل بزرگ باشیم شکست خواهیم خورد، اساسا دامنه اشتغال زایی، مشاغل کوچک و خرد است، دولت به مسائل شغل و اشتغال نگاه ویژه دارد.

معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: اگر اشتغال فعال باشد در همه عرصه‌ها پیشرفت خواهیم داشت و خیلی از مسائل و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه مدیریت کرده ایم و کشور به سمت امنیت پایدار حرکت کرده است.

منصوری تصریح کرد: در کشور و در بعضی از مناطق مشکل اشتغال داریم، در بعضی از مناطق هم در حوزه کارگری با مشکل کارگر مواجه هستیم.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های خوبی داشته است علی‌رغم کارشکنی‌های که دشمنان نظام داشتند و از بدو پیروزی انقلاب تفرقه اندازی کرده است، شما دیدید دشمن در چند ماه گذشته جنگ ترکیبی راه انداخت، در این جنگ ترکیبی حضور چند کشور اروپایی و چندین چند گروهک تروریستی دیده می‌شود که در جریان این اغتشاشات فعال بودند.

معاون رییس جمهور افزود: با حمایت مردم، از وضعیت بحرانی عبور کردیم و در وضعیت موجود در کل کشور ۲۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی قابل افتتاح است، بیش از ۸ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی در حوزه پتروشیمی شده و این آمار و ارقام نشان دهنده تحول اقتصادی در کشور هست و این پیشرفت و توسعه با وجود همه مشکلات و سنگ اندازی‌ها بوده است.

منصوری اظهار کرد: در صورتی که دشمنان نظام به کم توجهی به زنان را در طبل می‌کوبند و با استفاده از رسانه‌های معلوم الحال در خیال جریان سازی و تفرقه هستند، ۳۳ درصد اعتبارات صندوق کار آفرینی امید را بانوان دریافت کردند و این زنان به عنوان کارفرما هستند همچنین ۴۷ درصد شاغلین در این طرح‌ها را در کشور بانوان عزیزمان تشکیل می‌دهند.


یکی از مهم‌ترین خصوصیات این واحد تولیدی این است که اقلام تولیدی با طرح‌های ایرانی اسلامی می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۰۵۵۳۱، dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین