پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
راهپیمایی چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در سراسر کشور با حضورگسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.

شعار سال: مردم تهران همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدایی صبح در مسیر‌های راهپیمایی حضور یافتنه‌اند تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

در راهپیمایی امسال مسیر ویژه‌ای با عنوان شهید آرمان علی وردی برای راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

حضور مسئولان و شخصیت‌ها در مراسم امروز

بسیاری از مسئولان، چهره‌های سیاسی، ورزشی و هنری در مراسم راهپیمایی امروز تهران و شهر‌های مختلف کشور شرکت کردند.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش نیز در مراسم امروز حضور دارند.

امیر سیاری: انقلاب ریشه در دل مردم دارد/ مردم امروز نشان دادند انقلابشان آسیب‌پذیر نیست

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر و با تراکم بیشتری است و علتش این است که راهپیمایی امسال با آگاهی بیشتری صورت می‌گیرد.

وی افزود: نسل جدید با شرایط کشور آشنا است و رصد کردن و دشمن‌شناسی نسل جوان بالا رفته و نسبت به ترفند‌هایی که برای آسیب‌زدن به انقلاب توسط دشمنان اجرا می‌شود، آشنایی بیشتری پیدا کردند. مردم امروز به خیابان آمدند تا نشان دهند که انقلاب آسیب‌پذیر نیست و این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و مردم انقلابشان را دوست دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۲ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۱۱۲۲۰۰۰۹۱۱، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین