پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان از بهره برداری درمانگاه نورآباد، در سال جاری خبر داد

شعارسال: سال ۸۶ (حدود ۸ سال پیش) خبر ساخت درمانگاه تخصصی شهرستان دلفان ، مردم این منطقه را به تحولی قابل ملاحظه در اوضاع بهداشت و درمان این شهرستان امیدوار کرد.اما طولی نکشید که این پروژه به تعطیلی گرایید و مجددأ پس از اعتراضات مردمی و انتشار آن در رسانه ها در سال ۹۱ (حدود ۳ سال پیش) عملیات مجدد ساخت این درمانگاه از سر گرفته شد.

مسئولین امر چندین بار قول افتتاح قریب الوقوع این مرکز درمانی را دادند و آخرین وعده آنان بهره برداری در اسفند ماه سال ۹۳ بود.

چندی بعد در بیست و سوم فروردین ماه ، مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان وعده ها را به اما و اگر کشاند.

این مسئول وعده افتتاح در هفته تامین اجتماعی را با اختلاف سه ماهه به هفته دولت حواله داد و با شک و تردید از افتتاح این درمانگاه سخن گفت.

امین بهاروند با اشاره به روند کند بودن ساخت درمانگاه شهرستان دلفان در سال گذشته، اظهار داشت: پیگیری‌های جدی برای ساخت این درمانگاه انجام‌ شده که انشاءالله امسال هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: به‌ محض تکمیل ساختمان ، خرید تجهیزات آن شروع می‌شود.

این مسئول در ۲۲ تیرماه نیز وعده هفته دولت را تکرار کرد و ضمن عذرخواهی از مردم بابت طولانی شدن پروسه ساخت این مرکز درمانی گفت : ساختمان درمانگاه به اتمام رسیده و در حال آماده سازی تجهیزات است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد. (اینجا)

وعده سوم هم عملی نشد...

هفته دولت به پایان رسید و خبری از افتتاح نشد ، درمانگاه تامین اجتماعی دلفان پس از ۸ سال اکنون از نظر ساختمانی فاز پایانی را هم گذرانده است اما عدم تجهیز به موقع و همچنین کادر درمانی آن باعث شد سومین وعده مسئولین امر باز هم حُبابی از آب درآمد.

وعده چهارم...

 امین بهاروند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان‌های دلفان و پلدختر بهمن‌ماه سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برای راه‌اندازی هر کدام از این درمانگاه‌ها حدود پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه حدود دو ماه از تکمیل و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دلفان می‌گذرد و برای راه‌اندازی‌ آن تنها منتظر تأمین نیرو هستیم ،تصریح کرد: سال گذشته آزمون‌های استخدامی که به‌ صورت استانی برگزار می‌شد حذف و اکنون آزمون‌های کشور به‌ صورت سراسری برگزار می‌شود به همین دلیل تأمین نیروی درمانگاه شهرستان دلفان به تأخیر افتاد.وی یاد آوری کرد: سال گذشته تقریباً همه نیروهایی بومی استان جذب کار در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی شدند و امسال نیز سعی داریم تا جایی که امکان دارد نیروی‌های بومی استان پذیرفته شوند.بهاروند با تأکید بر اینکه در حال حاضر زمان برگزاری آزمون استخدامی مشخص نشده است، گفت: به‌ احتمال‌ زیاد حدود ۲۰ روز آینده آزمون سراسر برای جذب نیرو برگزار شود.سال ۹۵ هم گذشت و خبری از وعده چهارم نشد.

و اکنون پنجمین وعده.....

 امین بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان از سال ۹۴ به عنوان سال بسیار موفقی در جذب و رشد اعتبارات استانی و به روز رسانی تجهیزات پزشکی تامین اجتماعی لرستان نام برد اظهار داشت: در این راستا ادامه این فعالیت ها و اقدامات طی امسال نیز در دستور کار ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به برخی فعالیت های در دست اقدام مدیریت درمان استان لرستان طی امسال گفت: بازسازی کامل اورژانس، زایشگاه و سایر بخش های مختلف بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد با نگاهی نوین از جمله این برنامه ها خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان همچنین از بهره برداری درمانگاه های پلدختر، نورآباد، ازنا، سالن ورزشی چند منظوره استان و بخش NICU بیمارستان نرگس دورود در سال جاری خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 21فروردین1395، کدخبر: 525267: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین