پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
توضیحات تکمیلی دکتر علی مرادی درباره شایعات منتشر شده در فضای مجازی: یکی از سه روحانیونی که در حرم امام رضا (ع) مورد سوءقصد قرار گرفت، توسط اینجانب در یک عمل هشت ساعته درمان شد.

شعارسال: با انتشار فیلم دوربین مداربسته مطب دکتر مرادی مشخص شد افراد محجبه‌ هم ویزیت می‌شوند و خبر قبلی کذب بوده و ناشی از اختلاف شخصی یکی از بیماران با این پزشک بوده است.

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب

فرستنده فیلم(منشی پزشک) نوشته:
اون مراجعه کننده نوبت نداشته و بیمارستان امام رضا عمل شده بود، اومده بود مطب برای معاینه، من هم گفتم که باید نوبت داشته باشید و ... کلا سر و صدا می‌کرد بعد من رفتم به دکتر بگم دنبال من راه افتاد اومد تو راهرو به داد زدن، بعد هم دکتر اومد بیرون گفت کی سر و صدا می‌کنه؟!
دیگه رفتن تو اتاق دکتر، حالا میگه چون خانم من حجاب داشته دکتر گفته که محجبه‌ها رو ویزیت نمی‌کنم!

تعداد بازدید : 13
 
تعداد بازدید : 13


استاد ارجمند جناب آقای دکتر ابراهیم زاده

مدیر محترم گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

با عرض سلام

احتراما اینجانب دکتر علی مرادی فلوشیپ تایید شده وزارت بهداشت و درمان در جراحی دست و میکروسرجری و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیرو جرم انجام شده در مورد سو استفاده از فضای مجازی موجود در مورد حجاب جهت سود جویی شخصی فردی خاص توضیحات ذیل را واجب دانسته و درخواست برخورد قانونی دانشگاه با فرد خاطی را دارم

شرح واقعه :

همراهی بیمار (آقای خاطی) بدون نوبت قبلی در ساعت 16 در مطب اینجانب حضور پیدا کردند. به علت تعطیلی های شب های قدر در مطب اینجانب بار درمانی مضاعف داشت.

از آنجا که بیمار در بیمارستان امام رضا در سرویس اینجانب مورد درمان قرار گرفته بود بیمار به صورت توهین آمیزی از منشی الزام به دریافت نوبت نمودند (فیلم دوربینهای مطب موجود است ).

منشی به آرامی به ایشان توضیح میدهند که با توجه به مرجع بودن مطب اینجانب و مراجعه کثیری از بیماران از شهرها و استانهای مجاور با نوبت قبلی و محدودیت زمانی و شرایط ماه رمضان امکان پذیرش ایشان در حال حاضر وجود نداشته و خود بیمارستان امام رضا در روزهای دوشنبه صبح امکان ویزیت و ادامه درمان بیماران را با درج در خلاصه پرونده ایشان فراهم نموده است.

در این زمان ایشان پس از اهانت به هر دو منشی در حضور بیماران با دعوا و صدای بلند به سمت اتاق پزشک رفته و با این عنوان که "دکتر باید بیمار من را ببیند و وظیفه دکتر است" و ایجاد بلوا و اهانت به پزشک با جملاتی مانند "پول ملت را خورده اند و دکتر شده اند و بیماران را ویزیت نمیکنند" و " من این مطب را پلمپ میکنم" و سخنانی بسیار توهین آمیز (بیماران به عنوان شاهد و فیلمهای مطب) باعث ایجاد اختلال در نظم مطب به مدت چندین دقیقه شده اند.

منشی مجدد به ایشان به آرامی توضیح میدهد که بیمار بیمارستان امام رضا میباشد و ارتباطی با کلینیک شخصی دکتر ندارند و این دو مورد جدا هستند . ایشان بایستی به درمانگاه بیمارستان امام رضا مراجعه کنند

با وجود تکرار این مورد به ایشان اهمیتی نداده و سعی کرده با به هم ریختن نظم مطب و فحاشی اینجانب را تحت فشار گذاشته تا به هدف خود برسد. اختلال ایجاد شده توسط ایشان در حدی بود که اینجانب در حین تزریق دارو در شانه بیمار در حالی که انژیوکت در شانه بیمار بود و به علت عدم تمرکز در درمان مجبور به رها کردن ادامه تزریق بیمار در اتاق پروسیجر شده و در حالی که سوزن در بدن بیمار بود اینجانب شروع به آرام کردن آقای خاطی کرده و فرد را به اتاق پزشک هدایت کردم. (فیلم موجود است.)

پس از ورود آقای خاطی به اتاق پزشک ایشان شروع به تهدید به پلمپ مطب از طریق آشنا کرده و به تهدید اینجانب پرداختند.. سپس ایشان درحین گفتن جملات موهون بدون اجازه شروع به فیلم برداری کردند و با تهدید و فریاد مطب را ترک کردند.

صحت موارد فوق با :

۱- حضور ۴۰ بیمار با همراهی که کد ملی و شماره تماس آنها ثبت شده و قابل ارائه و مشخص میباشد.

۲- فیلم ضبط شده از دوربین های مطب موجود است.

۳- افراد شناخته شده ای مانند دکتر عباسعلی شاهپوری (معتمد معاونت درمان)، دکتر کیانی (جراح و سرهنگ ارتش) و دکتر دقیقی (داروساز) که اتفاقا همگی از ثقه های معاونت بهداشت و درمان و جهت درمان در آن ساعت به مطب مراجعه کرده بودند و حاضر به شهادت میباشند.

در نهایت اینجانب دکتر علی مرادی از آقای خاطی به علت:

۱- پخش مطالب غیر واقع در فضای مجازی و سو استفاده شخصی از فضای موجود جامعه

۲- توهین و اهانت به دو منشی اینجانب آقای ایزدپناه و خانم علیپور

۳- توهین به اینجانب و آبروریزی در جمع

۴- اختلال نظم مطب و اختلال در خدمت رسانی امر درمان

شکایت و درخواست پیگیری از طرف واحد حقوقی و حراست دانشگاه را دارم.

قابل ذکر است در صورت عدم حمایت دانشگاه از حقوق اینجانب و موضع گیری قاطع دانشگاه در این مورد خاص، با توجه به مدارک موجود (فیلم واقعه و مدارک موجود) در مورد سو استفاده شخصی از جو موجود ، اطلاع رسانی عمومی جهت اعاده حیثیت اینجانب انجام خواهد شد و صراحتا عرض میکنم اینجانب به هیچ عنوان از حق خود کوتاه نخواهم آمد.

با سپاس

دکتر علی مرادی

دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد امریکا

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بهداشت، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت1402، کدخبر: 239031، behdasht.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین