پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
مجید قاسمی رئیس هیات مدیره میدکو در مجمع این شرکت درباره خبر تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که اخیرا از سوی یک مقام قضایی اعلام شد، توضیح داد: در این زمینه در کدال از سوی بانک پاسارگاد و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان شفاف‌سازی شد. ایشان افزودند: این موضوع ارتباطی به میدکو، بانک پاسارگاد و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان ندارد. رقم اعلام شده ۱۲۰۰ میلیارد تومان نبوده بلکه ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و این تسهیلات را هم شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان که شرکت سهامدار بانک است، گرفته و ارتباطی به بانک ندارد.

شعار سال: دکتر مجید قاسمی رئیس هیات مدیره میدکو در مجمع این شرکت درباره خبر تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که اخیرا از سوی یک مقام قضایی اعلام شد، توضیح داد: در این زمینه در کدال از سوی بانک پاسارگاد و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان شفاف‌سازی شد.

توضیحات دکتر مجید قاسمی، رئیس هیات مدیره میدکو درباره خبر تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی
این موضوع ارتباطی به میدکو، بانک پاسارگاد و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان ندارد. رقم اعلام شده ۱۲۰۰ میلیارد تومان نبوده بلکه ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و این تسهیلات را هم شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان که شرکت سهامدار بانک است، گرفته و ارتباطی به بانک ندارد. شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان این تسهیلات را برای دو سهامدار میدکو و به منظور حمایت از میدکو گرفته و به موقع هم آن را تسویه کرده است. این تسهیلات یک ساله بوده و در سال ۱۳۹۹ با بالاترین نرخ گرفته شده و زودتر از موعد مقرر هم تسویه است. این پرونده در حال رسیدگی و مرحله صدور کیفرخواست است و مقام قضایی نباید در این مرحله اطلاع‌رسانی و مصاحبه می‌کرد. با این وجود مقام قضایی مصاحبه کرد و ما هم احترام می‌گذاریم، اما مطمئن باشید که در این رسیدگی روسفید خواهیم شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ماین نیوز، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۶۶۲۸۶، www.akhbaremadan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین